Förresten

Fick hem kallelse till magnetröntgen idag, redan på lördag har jag tid, e man hemma då??? Hur fan tror dom, att man inte har nåt liv o int bokar in nåt annat i väntan på röntgen som kan ta flera månader eller??? Och som pricken över i:t så måst jag bekosta hela röntgen själv för att den är remitterad från privatläkare. Säääkert man pröjsar 400 euro när man kan få det för 18 via HC. Ska ringa o avboka imorron, boka tid till HC o hötta med nävan och KRÄVA MR av den där pryon.

Suck.

Natti.

Kommentarer
Postat av: Jane

Hejsan!

Har du ingen sjukförsäkring? I så fall får du ju tillbaka allt på den.

2008-05-07 @ 09:00:28
Postat av: Tessa

Nej det är ju det jag inte har, sade upp den för 5 år sen i tron om att den inte skulle behövas! Men jag tror det ornar sig ändå...
=)

2008-05-07 @ 09:12:54
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Mita

Vilka pisspottor, dom kan konsten att suga både pengar och tid av en!!!

2008-05-07 @ 13:29:01
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: mia

tur att man e under engelsk sjukvard som e gratis. Skulle bli liiiite dyrt med Gabriels sjukbesok i Londonl.glom aland semster da iallafall.

2008-05-07 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0