Ett snabbt, sista inlagg innan vi e hemma

Tanker inte ga in mer pa hur Mias och min kvall var. Den var mysig, bra, men mycket kortvarig da Malin ringde efter 45 minuter. Jeff var hysse. Hem o tryckte in en supp och klappa rumpa sa sov han som en stock....i en par timmar. Nagot ar med den lille, han har fatt feber, ar snorig och har fatt panadol 3 ganger idag. Kul.

Men daremot kan jag ga in mer pa vad vi gjort idag. Herregud vad vi har shoppat. Riktigt som tokar! Jag ar queen of shopping jag med -ibland. Iallafall pa barnklader. Vad jag rakat kopa till mig sjalv ar ett linne och en kepa. Nojd for d. Men ungarna daremot har NYYYYA klader. Hade bussigt svart att motsta alla gulliga klader och Jeff har fatt 3 par nya skor.

Imorgon bitti ar det avfard harifran 7.10, sa vi ska upp tidigt. Bast att ga o lagga sig o hoppas pa att det inte ar na forseningar imorgon med planet, for da missar vi planet fran London, grr...

Hajj daaa

Kommentarer
Postat av: Mita

BRA jobbat, visst är det härligt med ett STORT utbud på kläder??!!!

2008-05-14 @ 19:16:46
Postat av: kussa sandy

håller med om att det e kul att köpa kläder åt barn, men när jag var in till city of berlin sista kom jag hem med barnvagnen full med kläder åt mig och blöjor åt chillie..schysst!!

2008-05-14 @ 21:50:58
Postat av: Mia

joo javla vad tyst d blev i huset nar ni for iallafall. Ok nagra glin blev ju kvar o gasta lite men ljudnivan har nog sankts nagra decibel. Jo kul att ni fick nagra shopping turer nar ni var har plus d vackra vadret(som ocksa har fortsatt). O inga glomma bort den goda salmiaken som jag fortfarande suger pa. smaskens

2008-05-15 @ 22:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0