Dags för regn

När det är regn ute så kan man vara inne med gott samvete. Har gjort en massa ärenden idag. Nauticals fredagslunch med sväris, Emmaus och fyndade bebiskuddar och täcke till vagnen. Sprang o busade lite med Bianco i Badhusparken. Sen fick fisarna vänta i bilen medans jag var in till Tyger & sånt och hittade tyg till vagnkläderna, Bettans Bod och bokade bord IGEN. Har så förbannat med prylar som aaldrig verkar ta slut. Var via Hotell Esplanads källare och kikade i "mitt" förråd om där fanns nåt som ville till Bettans, giveligen stod där en hel drös med fina saker som bara samlar damm, och som inte kommer att passa in i huset ändå. Oj oj, då är det snart dax att ränna på Bettans om mornarna och eftermiddagarna igen (kul).

Nu inväntar jag tillfälle att hämta hit mammas symaskin och åka till snuten o hämta Jeffs pass. Kanske hinner idag ännu.

Balkongen ser fortfarande grotesk ut, usch, jag drar för persiennerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0