Uppe i ottan

Jeff vaknade ÅTTA!!! Och var huuuur pigg som helst, inte en chans i världen att d skullle gå o få honom att somna, om (provade alla knep i bakfickan tro mig). Det visade sig snabbt varför han var så på G, skit i blöjan, men klockan 8, vem fan vaknar av att man e skitnödig då? Int jag iallafall. Jag gick upp och fixade han och tog ett bad (höll på å somna i d). Sen var det dax för lill-Ove att sova igen. Hoppsan somna hans mamma oxå, till 11.45 oxå, oj oj oj.

Skönt så in i norden var det. Och nu e jag sådär slö som man va när man va i tonåren och sov till 11-12 om helgerna, man vakna int till ordentligt förrän till middan. Mitt hår e sådär yvigt krusigt och lite vågigt eftersom jag somnade med dyblött hår, snyggt.

Jeff bara ääälskar sitt babygym och sopar och slår, river och sliter i de där ärvda plastfigurerna. Jag älskar oxå att han älskar det.

Hitta såna där minikanelbullar i skafferit, måst nog ät upp dom innan dom blir gamla.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha! gissa vad jag gjort idag o ni får smaka ikväll...lämna plats imagen bara...annars får du doggybag med hem =)
Dessi var tidig att välta gymmet...förvånad ??? men visst är det härligt när de ligger dår nöjt lekandes eller sittandes i babysittern härjandes med alla fyra=)

2008-03-11 @ 12:20:07
Postat av: Tessa

Hahaha, gjorde hon, ska börjas i tid
=)
Jeff slet oxå omkull d idag 2 ggr.

Mums mums, ska på jompa med Li 18-19, så sen kommer vi hungriga som vargar!

2008-03-11 @ 13:47:58
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Mita

Klämmer det på så gör det, no matter WHAT time!!!! =)

2008-03-11 @ 16:09:35
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: kussa sandy

LILL-OVE?????hahahaha... jag visste att det skulle fastna... Chillie liknar också på Robbes rödhåriga storebror..huga!!

2008-03-11 @ 16:19:57
Postat av: Fredrik

mm gott med kannelisar!

2008-03-11 @ 19:25:11
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Tessa

Sandra, Anne sa samma sak som du, utan att jag sagt att du tycker han liknar
=)
så att...vad gjorde JAG när ÅKK hade personalfest?
=)

2008-03-11 @ 20:10:40
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: mia

jo domdar kanelisarna blir inga gamla i varat hem heller. Har iiiiingenting att gora med att JAG e hemma o trost ater mellan varven o undrar over livets mening med en kopp cappuchino i handen. aahh..

2008-03-11 @ 22:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0