Pirat e bra

Ladda ladda
Nu har jag varit till Elin och hämtat den beställda IKEA korgen. Den passa! På samma gång gick jag husesyn i det LILLA 290 kvm huset, Bianco o Elins 7 månaders (?) golden Diva sällskapade (dvs. Diva ville busa o Bianco var surkärring), Bianco tog t.o.m ett av hennes ben o börja gnaga på, de som är hemma duger inte, kanske för att dom börjar bli till åren  =) Elin visade mig lite ditt och datt hur man enkelt får ner favvoboxar från nätet (piratebay). Så...

...nu har jag fixat d! Snart komplett av Desperate Housewifes säsong 4!!! (Lessa du ha väl int bränt redan förresten?)


Jeffen
Jeff försöker ta igen sina förlorade gram och vill äta lite hela tiden. Inga veck på låren har försvunnit och öronen verkar ta sig sakta men säkert. Aptiten är tillbaka, men vill helst ha tiss, flaskan  ingan lika god längre. Ser så kul ut när han läggs i amningsposition och börjar yra med öppen mun, ivrig o hungrig, sen rullar ögonen och så låter han som en liten hundvalp.Kanske han haft i öronen länge, att det är därför han låtit som en o-oljad gammal dörr o varit missnöjd? Hmm, stackarn isåfall. Men nu ska d väl bli bra iallafall.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tissen är ju såklart bäst , han är ju karl =)Då får han ju ha dig helt för sig själv o nära. Nu är vi friska igen här =)

2008-03-07 @ 08:31:11
Postat av: Mita

Pirat ÄGER, eller hur! Gud, man blir ju helt cp med alla serier som måste ses....och så enkelt (hmmm, med Elins eller Lessas hjälp förstås...).
Ja, som sagt...dom e tisstokiga från dag 1!!!!

2008-03-07 @ 15:23:34
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: kussa sandy + lilla Chillie

TISS TISS TISS, det e tydligen dagens melodi..Nu när Robbe e hemma så myser hon mycket i hans famn, men sen när jag vill mysa lite med henne och ska ta henne så då börjar hon gapa och söka med ett förbrilt flåsande efter tiss. Hon förknippar alltså mig och min sura mjölkdoft med käk och Robbes
manliga doft ( tränigskläder och snus ) men MYS...Rättvist???

2008-03-07 @ 15:56:22
Postat av: Tessa

Jätterättvist. Varför tror du jag börja pumpa DIREKT och gav flaskan såfort han börja visa apungefasoner. Andra ska å kunna mata -faktiskt. Envis mamma - envist barn, så e d, o vi strider redan
=)

2008-03-07 @ 17:27:52
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Elin

Det är bra att ni oxå blir lite beroende av serierna...

2008-03-07 @ 19:36:07
Postat av: Elin

Japp 7 månader stämmer bra

2008-03-07 @ 19:36:48
Postat av: Tessa

Jo d e bra så du slipper va ENSAM om d va Elin, hahaha. Vad använder du för program för att packa upp? Måst man göra d på alla? Eller har jag bara råkat få nå B-exemplar såhär som nybörjare?

2008-03-07 @ 23:55:24
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Elin

winrar... Dom flesta serierna måste man nog packa upp. Men ser alla via vlc sen

2008-03-08 @ 14:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0