och idag...

...har jag rensat ännu mer i skrubben. Det finns 4 STORA lådor med barnkläder där.

-I en finns det en hel garderob för Jeffs kommande storlekar tills han fyller 1 år.
-I en annan är Lis alla sommarkläder som inte ens vart uppackade förra sommaren då det knappt var linne-väder, det är den jag har rensat ur, sånt som hon växt ur och ska till Bettans.
-Tredje innehåller vårkläder
-och sen finns där en som har ärvda kläder i nästa storlek för Li.

Herregud hur det såg ut här på golvet, kläder utspridda i olika högar Emmaus, Bettans, Lis rum, Jeffs skåp, sopis. Kul var det när man int blir störd och nu är det ordning i dom iallafall.

Syrran lyckades ringa lägligt och var fika sugen, så nu greppar jag vagnen med förhoppningsvis fortsättande sovande bebis och rullar ner till Katten. So long.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Caj undrade just vart du tagit vägen idag, ni skulle ju båda ha varit hit förstås...billigt o bra fik du vet =)

2008-03-12 @ 13:15:56
Postat av: Mita

Vilken hurtbulle, du har ju fått massor gjort, nu är du VÄÄÄL värd en fika! =)

2008-03-12 @ 13:46:07
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Tessa

Jo IBLAND hurtar man till sig. Men faaan Camilla, att jag inte kom ihåg d då!!! Det var väl för att vi promenerade, och D sku ha tagit 7 fikastopp innan vi var framme hos dig då
=)

2008-03-12 @ 17:17:43
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0