N.Esplanadgatan 9...

...där spenderade 4/5 av familjen dagen, då 1/5 jobbade. En arg gormande, trött Jeff ner i vagnen, Bianco i koppel o Li vinterklädd så promenixade vi iväg till moster Jessica. Granne med henne bor Elliot, som Li brukar leka med på dagis. Inne i värmen hosJ kunde jag och Bianco värma oss. Jeffen snarka högt i vagnen.

Kaffekopp x 2 + Lembötekaka som syster hade bakat (sliragott). Ute var det full lek som fortsatte inne hos Elliot, 13-16 och sen ville inte Li sluta leka, så Elliot följde med oss hem och där fortsatte lekar som frissa, artist, utklädnad, vattengegga och slutligen favoriten: koja.

Hon va så slut vid halv sex när hon låg naken, inlindad i en filt på golvet framför TVn. Sen åkte vi till Rökkas (Li som påskkärring, supersöt) för att se om påskharen varit där oxå, surprise me, d hade den. Där fortsatte hon vara apatisk, med Madicken. Trött stackarn. Och gissa om hon vart överlycklig då hon kom på att det var ledig dag även imorgon. Måste va mysigt att va långledig emellanåt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som ni haft en fullspäckad dag hihi... Men var e bilderna på påskkärring??

2008-03-23 @ 23:38:02
Postat av: Mita

Tänk att påskharen hittade överallt.....
Hoppas skruttan har en skööön ledig dag idag oxå!

2008-03-24 @ 08:14:06
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Lena

Vad är Lembötekaka? Det låter gott.

2008-03-24 @ 09:16:03
Postat av: Tessa

Lembötekaka = Silviakaka = Sockerkaka med kokosglasyr.

Påskharen är en klippa, faktiskt schysst!
Påskkärringen ja! Kommer pix later!

2008-03-24 @ 09:24:31
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

Här försvann era maränger oxå förresten snabbt o han påskharen/tuppen han värper chokladägg överallt o nu mikras det förfullt o doppas i bär/jordgubbar samt att 4 tjejbarn ordnade spa med alla de tillbehör, skönt m påsk o ledigt =)
idag ska vi ut m pulkan , sampa o jag

2008-03-24 @ 11:10:12
Postat av: Tessa

Jag är inte förvånad att det är action där på Krokens
=)
va marängerna goda??? Jag har sovit 2 timmar, o sku kunna sova 4 till.

2008-03-24 @ 14:33:19
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

Inte konstigt sen att jag ibland säger att jag ska på semester när jag far på jobb till Cikada

2008-03-24 @ 18:53:02
Postat av: Tessa

Hahaha, Chrille kan å säga att det är rena rama semestern att va där ?!?! vill å till mitt semesterparadis "Dillen"

2008-03-24 @ 23:33:10
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0