Jippiiii

Marie Larson ringde mig igår och frågade om jag ville komma med på Cinderella kryssning då hon ska på nån Pokerturnering (hade ingen aaning om att hon höll på me sånt) ombord och får ta med sig en vän. Jag nappa ju tvärt ,och fick ok från den inte numer lika enarmade sambon (som kom hem krypandes 7 i söndags morse UTAN mitella, morr). Så söndagen den 30 mars så får jag ett dygn hemifrån, ska bli SKÖÖÖNT, men jag veeet att jag kommer va hysse o hålla på o ringa hem. Bröstpumpen får väl haka på den då, för annars... -aaaaaj.

Detta kunde inte kommit lägligare. Ser så framemot d. Har dom nå SPA behandlingar eller nåt ombord så ska jag nog prova på allt. 17 dar kvar...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vad roligt ! perfect timing för dig! =)

2008-03-13 @ 13:41:08
Postat av: Petra

Skönt med en liten "husmorssemester"! Det brukar räcka med ett dygn själv för att få energin tillbaka å bli en roligare mamma/sambo..! Ha så skönt!

2008-03-13 @ 16:41:07
Postat av: Kim

kul att höra =) hälsa marie =)

2008-03-13 @ 20:33:15
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: mia

du hittar alltid coola grejer till barna du. schysst beanie.viillll ha.kamo ocksa.viittu

2008-03-14 @ 12:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0