Idag har jag...

...förutom att börjat dagen med ett varmt bad och att somna om...

-promenerat
-fyndat småttis Nike skor på Bettans för hela 2 euro
-bytt sängkläder i alla sängar
-tvättat 2 maskiner
-varit på jompa med Li
-varit på 6-års kalas (och smakat på nästans alla kakor o bakelser MUMS)
-fört ner allt bråte som stått travat i hallen. Bl.a kommande Bettans Bod kläder.
-tömt återvinningarna
-städat i skrubben (långt ifrån klart)
-bunkrat mat åt Jeff, pottis och morot i frysen.
-lagt ut en massa kläder till försäljning på nätet


image179
Jeffs smakisar pv in i frysen. Han älskar verkligen potatis. Ska börja med morot oxå.

En aktiv dag för en gångs skull. Nåt måste jag göra för att få upp mitt alltför nedstämda tråkiga humör. Har alldeles för tråkigt nuförtiden, känns som om jag står o slirar på samma ställe. Hade tänkt ha en projektvecka denna vecka och bl.a fixa klart Lis loftsäng,. Men så dök d ju upp TVÅ kalas, så jag skjuter upp det till nästa vecka. Då ska jag inte hålla på o fika, inte boka in en massa lunchar, utan då ska jag BO i snickeboa här i källarn, och ha slipmaskin på fullt + hörlurar så det inte finns en chans att jag hör nå glada eller sura ungar eka genom betongen och trappuppgången.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får ju massa gjort, nu får man lite ånngest. Men det kanske är okej när man bor på arken....

2008-03-12 @ 10:22:40
Postat av: Tessa

Det är okej när man bor där halva mån
=) såna här dagar har jag ju INTE varje dag kan jag säga. Får väl sånt där ryck en par gånger i mån, sen blir jag tråkig och oinspirerad igen.

2008-03-12 @ 10:26:47
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

Är det när jag lurar dig hit det =) ? som du känner att du fått för lite gjort...?

2008-03-12 @ 13:17:35
Postat av: Tessa

Hahaha, jammen d e ju skönt att smita från eländet Camilla, så fortsätt lura mig bara.

2008-03-12 @ 21:18:12
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0