Hur o-organiserad får man va!?

Såhär går det till när jag ska göra nåt, t.ex vika tvätt (4 maskiners):

Viker i högar, ska föra Lis ett par utebyxor till lådan i hallen, vad ser jag där, alldeles oredigt, tömmer hela lådan, sorterar handskar, vantar, mössor...klart. Jajust ja jag höll ju på och vek tvätt...

...fortsätter vika. Ska föra mina och Chrilles klädhögar till sovrummet, vad gör jag då, jo jag finner lite kläder som jag kan föra till Bettans, börjar rensa garderoben...

...börjar kika efter kläder till kryssningen imorgon, finner inga.

...fortsätter vika. Går med Jeffs högar, oreda där med!??! Sorterar...

...nu är allt vikt. Kvar på bordet ligger lite handdukar, udda strumpor och några scarfar. Socklådorna e tomma, jag står som ett frågetecken, kommer på att en hel tumlare e full med mörktvätt (inkl. typ förtio par strumpor) på Cikada sen....i måndags. Och nu sitter jag, ska nog sätta handdukarna på sina plastser oxå och se om jag hittar nåt att ha på mig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter väldans bekant, speciellt nu när cikas telefon ringer lite oftare kan jag tex hitta kylskåpsdörren öppen med matvaror på hälften inplockade =)

2008-04-01 @ 12:56:51
Postat av: Tessa

Hahahaha, fy s-tan, ja jisses hur d kan bli!

2008-04-01 @ 16:38:50
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0