Hälsocentralen

Ska till HC med den sköra michellingubben idag vid halv fyra. Han hade 39,2 imorse och tredje morgonen han skrek som om han hängde i en skör tråd. Efter 15-20 minuter lugna han ner sig. Han vill inte äta heller, hmm. Ont i magen? Halsen? Öronen? Hur ska man veta? Nu har han varit krasslig i en vecka, och jag själv har fått tjock hals och snor i näsan. När ska man tröttna?

Iallafall så har han varit jätte behaglig och go under sin vakentid. Pigg och glad oxå, trots att han inte äter sig ordentligt mätt. Gullegulle grisen.

Nu sitter snyggaste jag i ett väl använt linne, utan BH, Chrilles kallingar, riktigt slitna fårskinnstofflor, en par-3 sönderkrafsade "blemmor" (läs kratrar), blek är jag och så har jag stripigt skitigt hår. Har bestämt mig för att bara stanna hemma idag. Kaffet är slut, med d klarar jag mig väl utan. Jeff sover väl påklädd i vårt sovrum med vidöppet fönster. Bianco är fortfarande orastad, men snarkar högt, verkar inte lida nån nöd. Ute skiner solen, men jag har hört att det blåser iskallt. Så jag ska fylla badet med varmt vatten och se om Jeff prickar in att vakna precis när jag klivit i.

Adios!

--------

Kommentarer
Postat av: Camilla

Frestare där ...badkar... här var jag tvungen att sätta igång en brasa =)

2008-03-04 @ 12:29:31
Postat av: Camilla

Lille Jeff har ju som tur var lite att ta av innan det blir panik ..kanske ibland?

2008-03-04 @ 12:30:36
Postat av: Tessa

Brasa e int heller helt fel.

Jo, han har ju hamstrat på sig lite ifall svåra tider skulle komma
=)

2008-03-04 @ 15:31:36
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Anonym

Usch, det låter som du har en "bad hairday", HATAR dom!!!
Kan trösta dig med att det FAKTISKT blåser ute idag...
Hoppas lillen repar sig snart!!!

2008-03-04 @ 16:20:31
Postat av: Mita

Föregående kommentar var från mig ifall du undrar!

2008-03-04 @ 17:12:42
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Kim

krya på er =)

2008-03-04 @ 18:28:16
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0