Friskt - men kort hår

Jag har varit till KlippUpp o klippt mig. 4 CENTIMETER!!!

Jag hade aldrig haft så långt hår förut, så långt att det är i vägen på natten, att man ligger på det. Men nu ha ja kapat, d va såå slitet. Hoppas d snabbt växer ut igen. Nu e d istället friskt o fint. Köpte en inpackning för 25 euro -rabatt med Ålandskortet=19,50. Säkert bättre än den inpackning jag nån gång köpt från Sparis. Nu ska här vårdas amingshår (Sandra köp 100 euros inpackning snarast, för annars ser du snart ut som om du satt gaffeln i eluttaget!)

*

Kommentarer
Postat av: kussa sandy

höörö, din lilla häxa....jag behöver inte köpa nåt dyrt skit.Amning har gjort mitt hår fantastiskt!! Du tror mig va?

2008-03-17 @ 15:50:28
Postat av: Tessa

Förstår att du far o gömmer dig till Tyskland under amning. Och den där presangen från Robbe kommer att komma VÄÄÄL till pass....*visslar o tittar upp i skyn*

2008-03-17 @ 16:16:41
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Mita

Tur för dig att det bara blev 4 cm, sist jag klippte mig så lipa jag som ett odjur och trodde jag skulle DÖ.
Bara för att få bort lite slitet hår...grrrrr....

2008-03-17 @ 18:17:13
URL: http://mita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0