En kall påsk

Lika ljuvligt (ord) ute idag som igår, fast F-TTAN VA KALLT! -5!!! Vågar man gå ut utan Canada Goose jacka o sån där grön Vitalsmörja som mamma satt på kinderna när man va liten?? Herregud, mina lungor kommer att kollapsa, men det lockar och jag tror bestämt att det blir en liten promenix när Jeffen ska sova (fast han ha int vakna ännu förståss, sjusovarn).

Fast först måst jag ta tag lite i allt bråte här hemma. Det ligger fortfarande paff (koja)) inne från att jag monterade ihop köksbordet. Tvätten svämmar över igen och golvet är kamouflerat i blankt och matt i solskenet.


Fortsatt Glad Påsk!

image197
Vårt påskverk. Allt gult vi kom åt o lite till.

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha... =) vissa av dekorationerna känner jag igen , kan min mor ha varit inblandad...

2008-03-23 @ 11:40:55
Postat av: kussa sandy

HAR DU PÅSKPYNTAT??????? vem försöker du lura? barnen?

2008-03-23 @ 12:24:11
Postat av: Anonym

Tulpanerna Camilla.

Japp, det är barnen jag försöker lura Sandra. Du ska få se själv om 3 år, då byter du till gula gardiner och hänger fjädrar i dem, allt för att Chillie ska va nöjd!

2008-03-23 @ 19:34:53
Postat av: Camilla

+duk o vas =)

2008-03-23 @ 20:37:48
Postat av: Tessa

Hahaha, ja d stämmer kanske. Duken
hitta jag i Chrilles gamla gömmor, fy satan, hahaha, kanske du ser vilket träd björkriset är ifrån oxå?

Tack för inbjudan till äggmålningen, men d vart aktiv lek för Li från 13-17, hon e heeeelt slut.

2008-03-23 @ 21:18:30
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: kussa sandy

är själv en riktig jäääävel på att pynta, visste bara inte att DU var det...men en puss i påsk ska du ha för att du försöker.. Vilken "tur" att Chrille hade pynt i garderoben. heja Chrille..och Runa

2008-03-23 @ 21:33:53
URL: http://babychillie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0