Ditt och datt

Av det här vädret blir man ju pigg o uppåt. Grått grått grått och vått. Blä. Men då får jag passa på att göra massa tvätt o sånt. Kanske ta sig en tupplur?  =)  Satt uppe till två inatt och tittade på hela säsongen 4 av Desperate Housewifes, så nu finns inte ens d att fördriva tiden med. Får ta ner Gossip som jag blivit tipsad om.

Jeff har varit duktig och sovit gott hela natten. Somnade kl.22. Klockan tolv trottade jag i honom massa välling som jag brukar, medans han fortfarande sover. Först kvart över sju i morse börja han knorra, då fick han komma upp i sängen vår och käka o sova käka o sova, fram till klockan 10. Då var det dags att slå upp sina blå. Så jag har haft en god natt, trots sent i säng. Och nu kl. 12 var det dax o sova igen, oftast sover han dagssömnen till halv fyra. Jag klagar inte.

Igår var jag till Sparhallen med Susanna (och lilla navelsträngen). Jag gick omkring där och tänkte på vad fan det var jag skulle ha från sparhallen, smöret var iallafall slut hemma...sen slank det ner en massa annat. När jag kommer hem så slår det mig varför jag varit påväg till Sparhallen i en vecka, men tyckt att det är lite väl att fara dit enbart för att köpa en burk blå sprayfärg. Nu har jag smör i kylen och en massa annat kul, men ingen blå sprayfärg. Hjärnsläpp.

Kommentarer
Postat av: mia

hordu tessa issinga skryta om din jeffs sovrutiner nar man sjalv e uppe titt som tatt pa natterna. helvetes. ska vi byta nagra natter? Ingen ro ingen vila i detta hus heller. Any tips?

2008-03-13 @ 12:27:04
Postat av: Åsa

Var har du hittat HELA säsong 4 av DH???? Jag har bara t.o.m avsnitt 10, och jag vill ha ALLA!

2008-03-13 @ 12:40:44
Postat av: Tessa

Åsa: Jammen päron jag e. Alla avsnitt jag har har jag sett asså
=)
t.o.m 10. Hahhaa, lugna sej lite nu.

Mia: Tips: trotta i han mat i mängder hela dan och kvällen bara, fast han inga begär efter d, dit me flaskan, truga truga
=)

2008-03-13 @ 13:14:00
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

Jag har inte sett ett enda avsnitt eller ens en glimt...ute ?

2008-03-13 @ 13:53:34
Postat av: Marie

Du kan se på 2900 happiness på tv3.se
En äkta såpa med vackra människor och såna där irriterde människor att hata = )

2008-03-13 @ 13:56:25
Postat av: Anonym

Marie, Jag kan inga börja se nå såpor på TV, glömmer bara att följa dem +
att jag int kan vänta en vecka när det alltid slutar så spännande. Därför e d så bra att se boxarna
=)

Camilla du e ute då
=)

2008-03-13 @ 22:53:00
Postat av: Marie

Men det är nya tider nu... Tv3.se är en hemsida och där laddar de upp 4 nya avsnitt i veckan. Behöver varken köpa box eller ladda ner. Fast man måste ju förstås ändå vänta en vecka emellan, modern tid med lite gammal tv-charm kvar kan man säga = )

2008-03-14 @ 09:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0