Det gäller att tänka positivt

Har suttit här o grämt mig nu, men plötsligt svängde det.

Nu kan jag med GOTT samvete kalla in privat städerska och nanny utan att få dåligt samvete. Jag e ju SJUUUUK och kan inte göra så stora grovjobb som t.ex vårstädning (grundlig dammtorkning, fönstertvätt etc.) Jeff börjar bli så tung så jag behöver avlastning där med. Hmm...nåt till då...regelbunden massage kanske kan lindra, iallafall få mig att glömma för en stund, sådär en gång i veckan, olika SPAbehandlingar och kanske floating e bra för min broskfyllda rygg.

Idag ska jag på lunch med Susanna -och lämna bebben hemma med pappsen, d kommer nog att göra susen för ryggen tror jag.

Kommentarer
Postat av: kussa sandy

Nanny, städhjälp, spa, massage.....YOU GO GIRL!!!! Skall försöka förhandla mig till samma deal, vad hette hon där skorrande doktorn? kram

2008-03-19 @ 09:50:56
Postat av: Elin

Inte e det nå fel med städhjälp och spa en gång i veckan... Tror oxå dom lura dig nog måste det finnas nåt sätt för att minska smärtan.

2008-03-19 @ 11:25:04
Postat av: Camilla

Det är klart att du ska unna dig dessa grejer =) + att du behöver en spikmatta o kanske lite ...vitaminer till =)
Städhjälp vill jag också ha!

2008-03-19 @ 11:36:16
Postat av: anna

Oj shit, allt möjligt kan man tydligen få. Men jag instämmer i kören - klart du ska unna dig och yes, forska vidare på det där. Du får hänga med mig till akupunktören i Sthlm (jag passar på när jag ändå ränner dit pga läkarbesöken). Sedan måste vi planera in ngn fika/lunch här också, det gör gott för ryggen :-). Kram

2008-03-19 @ 12:40:47
Postat av: Catta

Kontakta fysioterapi-avdelningen på Medimar. Dom är guldvärda där. Annars tyckte jag din idé med massage en gång i veckan lät bra. Bra som smärtlindring utöver muskelavslappningen om inte annat.:)

2008-03-19 @ 13:00:42
URL: http://cattah.webblogg.se
Postat av: kussa sandy

Sprit och våld löser alla problem, hade Gunvald Larsson sagt!!!

2008-03-19 @ 14:53:12
Postat av: Tessa

Mer sprit o massage så löser d sig nog. Hahaha.

Fysioterapi ska prövas. Tycker mest om då man bara kan ligga stilla och somna bort medans man behandlas för nåt. Ska även prova han där kinesen, lär funka med alternativ vård, värt att försöka om int annat.

2008-03-19 @ 15:12:02
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: mia

sku behova nage vard jag ocksa, fittigt ont i nack o axel muskulaturen. sov daligt o nu ska man kanka pa en 8kgs klimp pa dagarna. not so funny

2008-03-19 @ 16:55:16
Postat av: twices

vaddå? jag fattar inte? Ska du ha allt detdär? Det blir väl skitdyrt? :P

2008-03-19 @ 19:07:29
URL: http://www.twices.webblogg.se
Postat av: Tessa

Javisst blir d dyrt, men skönt.

2008-03-19 @ 19:29:20
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: mia

har man kryx sa har man

2008-03-19 @ 21:24:29
Postat av: Mita

Jag har oxå en förskjutning....eeeh....i ryggen typ....måste oxå få en lyxvardag! Aj, va ont det gör!!!! Skämt o. sido, inte så kul för dig!!!!

2008-03-19 @ 22:08:54
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Tessa

=) smärtfri rygg =
glad mamma

2008-03-19 @ 22:38:54
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0