CT

Och så har jag varit och röntgat ländryggen idag. Man åkte fram och tillbaka i ett sånt där hål (se bild). Svar på onsdag, om där syns nåt. Annars ska jag fortsätta jobba på mitt magnetröntgenkrav. Hade tid kl. 9.00, steg upp 8.30 (eller klockan ringde då, steg upp 8.35). Och jag var så trött så trött.

Trötten försvann int heller, utan höll på att somna på röntgenbritsen och ville gå o lägga mig på nytt när jag kom hem, men höll mig. Ska försöka gå i säng lite tidigare ikväll istället (försöka).

image191
(Ps. Det är INTE jag på bilden, hitta den på nätet)

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tycker att det liknar dig lite. Fast du ser lite skitnödig ut.

Tack för lunchfika idag! Det var roligt att mysa lite med Jeff...även om han drog en redig välkomstspya på min axel. Han e söt lilla bollJeff.

2008-03-17 @ 20:49:43
Postat av: Tessa

Skitnödig...hahaa, jag e nöjd med konsistensen på korvarna mina iallafall. Jo tack d samma om fikat.

Han vet redan hur han ska charma flickor, schysst om han fortsätter sådär i Arkens lobbyn sen om 18 år...

2008-03-17 @ 22:21:31
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

Ska bli spännande o se om det visar något.
Vi börjar verkligen sakna dig här nu lääänge sen, flera dar =)

2008-03-18 @ 09:36:29
Postat av: kussa sandy

när jag var på magnetröntgen för några år sen, fick jag sån satans "cellis" att ja börja lipa och krävde att mari rosenqvist sku vara med och hålla mig i handen...tack gulle mari!!!!p.s tyckte oxå det likna dig och att du såg skitnödig ut...kram

2008-03-18 @ 11:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0