Bettans Bod igen

BETTANS BOD
Då var det dax. Vårrensningen har startat. Nu har jag bord på Bettans och det var tjutt tjutt att allt fick plats. Jag såg att jag inte var den enda som hade rensat i min barns garderob, fanns en par bord till att konkurera med, dock hade de nog högre priser. Hoppas det går åt en del, resten åker till Emmaus. För här sparas inte mer!

Barnvakt
Idag kommer kusin Malin och hämtar Jeffen! Juhuuu, ska ÄNTLIGEN få känna av lite tystnad i huset. Får se om jag lutar mig mot massagedynan och reder ut en och annan knut jag har i ryggen, kanske jag dynar bort en stund, sitter kanske här vid mitt missbruk ja man vet inte. Känner mig lite trött, så en tupplur innan Pumpen idag skulle inte sitta helt fel. Det känns lite lyxigt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Väl värd o behövligt!

2008-03-27 @ 14:07:59
Postat av: Tessa

Ååå ni kan inte AAAAANAAAAAAA VA SKÖÖÖÖÖÖÖNT D E ME BAAAAAAARNVAAAAAAAAAAAAAKT!

2008-03-27 @ 17:04:58
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0