3 års kalas

Natalie Loikas kalas
En till mamma som orkar vara duktig för sitt barn på födelsedagen, en APA TÅRTA, riktigt fin och riktigt god. (Själv längtar och hoppas man att man åter igen är i Thailand nästa gång vi fyller år i jan-feb. Mycket enklare, mycket varmare). 

Plötsligt står VALIO pingvinen och dansar på terassen med glasskassar i vingarna, många barn blev först förskräckta (t.o.m Li vart lite avvaktande några sekunder, men ville sedan släppa in den). Natalie var lite blyg men stirrade in i Pingvinens mun och skrattade lättande "mommo mommo". Pingvinen bjöd på glass i stora lass.

När vi är hos Loikas slutar det ALLTID med att Li och Natalie är nakopelle i nåt av badrummen och leker med vatten. Li kom upprepade gånger och frågade mig om hon fick klä av sig och leka med vatten, det tyckte inte jag var lämpligt på ett kalas och efter att hon frågade bedjande för tredje gången "men snälla mamma, kan jag inte få", så undrade jag ju var hon fått det ifrån och hon meddelade då att Natalie var naken och hon oxå ville det. Så plötsligt kommer en spritt språngande naken Natalie ut hoppandes från badrummet med en lång rosa ballong mellan benen, hopp hopp hopp *skratt*. Ja man kan ju undra VEM de brås på  =)
FY SATAN VA ROLIGA UNGAR E.

image167image168

Kommentarer
Postat av: Mita

Tjusig tårta o. tjusig pingvin! Undrar varför ungar ska va nakkisar jämt??? Tänk om ALLA skulle ha klätt av sig på kalaset, bara fantisera hur det skulle ha sett ut??? Hahaaaaaa

2008-03-03 @ 20:11:01
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Elin

Man kan ju bara undra hur Mitas kalas brukar vara...

2008-03-03 @ 20:28:28
Postat av: Tessa

HAHA, jag önskar det kunde vara så. Naturligt iallafall (brukar jag tycka i fyllan då kläderna vipps hänger över armen istället för att värma mig).

EX. Meja är bjuden på Lis nakenkalas, lördagen den...etc.

Why not?
=)

2008-03-03 @ 22:37:31
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

Tänk att denna inbjudan inte ens skulle förvåna mig!=) Jättefint fixat blir alltid så impad av dessa duktiga mammor!

2008-03-04 @ 06:51:32
Postat av: Mita

Ha ha... Meja skulle inte tveka en sekund, hon skulle absolut hänga på! Väntar med spänning på inbjudan...*asg*

2008-03-04 @ 16:16:31
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: maria

Åh, läcker tårta ! :)

2008-03-06 @ 15:03:16
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0