Sim sala bim

Ikväll vart det Mariebadbesök med  Li,Ulle, Fanny & Viggo (satan va gulli), inte igår man umgicks med dem direkt, kul var det. Li hade inte glömt bort hur man simmar, det var ju bussigt länge sen man va o bada. Man skulle borda åka en gång i veckan faktiskt. Lättare sagt än gjort när både jag och Chrille tränar 3 ggr i veckan, blir inte många stunder över för sånt då. Men det går. Bäst skulle vara om man fick några timmar extra per dygn. Nu e jag där igen. Dygnet är för kort.

-Idag lade jag mig för en gångs skull på soffan vid tre-tiden, för att slappa lite inför hämtandet från dagis. Hoppsan, 15.58 var klockan är jag vaknade yr och fatta inte var jag var. Jeff låg o sov i vagnen. Hastigt slog man numret till dagiset och meddelade att jag var på G. Li har ju deltidsplats och måste hämtas innan 15.45. Tur att det inte händer ofta. Pinsamt var det när man slog upp sanningen för dagistanten "jag somnade på soffan". Och jag tror det är andra gången sen Jeff föddes som jag sover på dagen. Skönt var det. Borde ske oftare, utan försovning.

-Igår var jag till tandläkaren för att checka upp min köttslamsa som ligger o svider o samlar matrester bakom vänster oxe nedtill. Jaha, där var en jäkel påväg upp. Operationtid fick jag i Oktober, den ska bort. På röntgenbilden visar den även de 3 övriga visdomständerna som vuxit i raketfart sen jag tog röntgenbild sist för typ 2 år sen. Även om jag är sen med mina as-gaddar, så berättade tandläkaren att den äldsta patient han haft var 83 år och då hade de nyligen kommit upp. Herrejestanes!

Kommentarer
Postat av: Camilla

83åringen m nya gaddar var god =)

2008-06-12 @ 12:15:53
Postat av: Linda

Tusan Tessa. Blir du vis nu först? :P Jag har redan tagit bort en. Önskar jag hade fått tagit bort de två nedre på samma gång..

2008-06-12 @ 21:17:52
Postat av: Tessa

Mmm jo jag e lite seeen =)

2008-06-12 @ 22:17:10
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Blir man vis när gaddarna kommer? oj då finns det hopp för mig med men vad händer när man tar bort dem då???

2008-06-13 @ 08:25:53
Postat av: Linda

Då blir en ovis igen helt enkelt. Jag är vis till 3/4 nu.

2008-06-14 @ 12:39:15
Postat av: Tessa

Hahaha, då e jag ½/4 vis.

2008-06-14 @ 19:39:11
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0