Midsommarafton Del 2

Middagen gick av stapeln hos mamma o pappa. Brorsan var hit med sin flickvän Christine. Lite senare damp 3 av Robbans gamla arbetskamrater från Stockholm in och festen var i full gång.

Gödd kalv med ört- och vitlökspotatis i ugn
Glass med jordgubbar och hemlagad chokladsås

Lite senare kom även kräftorna fram. Sillen glömdes bort av alla mätta magar, jag som ändå inte äter sill led inte av d. Ölen smakade bra. Men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Jeff somnade fint, men jag hade tydligen glömt bort hur otroligt känslig den där ungen e, måsta ju springa stup i kvarten och ruska om honom, och till slut fick jag i nerverna och vart sur. Chrille for hem med honom i taxi  =) Alldeles för sent bäddade jag ner Li och bäddade även madrass åt mig på golvet för senare bruk. Och hör och häpna, och jag ljuger inte nu, vi drog till ARKEN. Men fy helvete vad jag hade roligt.

Idag har jag sönderskrapad svullen haka (resultatet av en brottningsmatch på låtsas kl. 04.30 utanför Arken), monsterkrappis, cp svullen mage och kraftig trötthet. Ska dricka en liter vatten o kasta mig under täcket, för snart ska man väl börja vaka i vanlig ordning.

Kommentarer
Postat av: Linda

Gissar att det blir mycket roliga på arken då en åker dit helt utan planer. Själv hade jag så stora förväntingar då jag drog ut så det vart skittrist istället.

2008-06-22 @ 10:55:15
Postat av: Tessa

Så e d. Alltid. Hade inga som helst planer på nå krog. Men tjopp sa d så hade man mammas mascara på fransarna o va Arkenklar.

2008-06-22 @ 11:38:37
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Kim

For aldrig till arken, men gjorde en jeff; härjade, skrek och däckade :P

2008-06-22 @ 12:55:05
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Camilla

haha gjorde en Jeff =) då ingår väl oxå att spy ??

2008-06-22 @ 16:22:42
Postat av: Kim

Jupp, men den delen kom först imorse ;)

2008-06-22 @ 18:28:34
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: kussa sandy

Arken? fränt!! har själv varit dit en gång på fyra å tror jag. Men på den tiden hann man ju vara där alldeles tillräckligt.. Konstigt att man inte fick stamgästkort..läntar tils i somar när vi kan faar tillsammans. hoppas syrran kommer med...kram

2008-06-22 @ 21:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0