Man ska inte klaga

Men det tänker jag göra ändå. HELVETE VAD TRÖTT JAG VA IGÅR! Med ca 2 timmars icke sammanhängande sömn ons-to, och 4 timmars stötsovande to-fre höll jag på att ruttna in hell. Asså fy satan vad slut jag var igår. Jag lixom låg på vardagsrumsgolvet och bad att inte Li fick prata med mig för att jag var så trött. Var Chrille var? På jobb, sommartid hägrar jobb jobb jobb jobb, natt som dag. Och med två föräldrar med sömnbrist kan det inte bli annat än FRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS. Jag fick i nerverna och drog med Susanna till Indigo på en par nattfösar cider, sen till mamma o pappa o sova. Fick 7 timmars S A M M A N H Ä N G A N D E sömn och var ju gladare än en clown när jag entrade hallen imorse. Li gav mig världens största kram och Jeff log universums största leende. VILKA GULLIGA BARN! Tänk att man ser allt med andra ögon bara man mår bra och är utvilad själv.

Idag har jag varit på Krokens och fortsatt inreda i tonårskällar-vrån. Har monterat ihop en garderob och skurit heltäckningsmatta. Jeff sov nästan 3 timmar, och när han inte sov så tog faster Camilla hand om honom, även Ellen o Dessi måsta ju bara bära omkring på honom lite. Innan läggdax idag måsta jag bara krama och bära lite extra innan han fick gå o lägga sig. Tjocka, gulliga, glada Jeff (som förmodligen tänker fittas med mig inatt igen). MUMS vad söt han e. Mitt andra söta barn sover hos sin mommo o moffa. Nu ska jag samla sömntimmar. Häjj dåå

Kommentarer
Postat av: Camilla

Första dagen på över en vecka ledigt en dag igår, massa saker borde göras o massa blir gjorda när Tessa kommer o jag behöver bara gullas med lillprutten... Tack Tack Tack Tessa!!!!!

2008-06-15 @ 12:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0