Hälsan

Idag har jag varit på Bodypump, som jag inte tror är så bra för mig o min rygg, men d skiter jag i, för jag älskar det. Och måndagspassen med Anne är de bästa! Hon e bara bäst, kan inte säga varför. Passet är fullbokat några timmar efter att bokningen öppnat, alltid. She is popular. Hon lärde mig ett jävligt roligt och bra uttryck idag oxå. Ni vet uttrycket "gå in i väggen" när man e totalt slut. Mm, Anne hade ett väldigt bra uttryck som var snäppet innan man går in i väggen och gissa vad det är. Ja, jag skratta faktiskt när hon sa d. Att man är "mellan tapeten o väggen", visst va den bra.

-Jag har ont i svanskotan. Varje gång jag ska sätta mig här vid datan så måst jag sätta mig försiktigt. Sen går det bra att sitta, men sen när jag ska stiga upp igen så e d aj aj aj.

-Ryggen i övrigt är väl helt okej. Jag lider inte så mycket i vardagen, så det har ju verkligen gjort framsteg med min träning, även fast det tar lite ont ibland. En rörelse som helt hundra får mig att säcka ihop är om jag står och sträcker på mig med armarna uppåt och böjer mig långt åt vänster, maj gaad va äckligt. Ska förresten på magnetröntgen på söndag!!! Tjoho, redan lixom. Jag hade ju trott d va i augusti nån gång.

-Idag är min mage riktigt ballooon. Asså mjölk i kaffet är ingen höjdare, speciellt inte 2 dagar i rad. Efter att jag tränat ringmuskeln hela pumppasset idag måste jag släppa på den direkt när jag kom ut i det fria, och där kom världens längsta fis. Skulle säkert fått alla på passet att däcka om jag dragit den 5 minuter tidigare. Och magen vart 20 cm smalare. Jag måst sluta med kaffe där det inte finns sojamjölk, jag sprängs ju, o snart går d väl rykte att man e gravid i 6:e mån som den kan se ut. Nej bojkotta mjölken måst jag!

Imorgon ska Li första dagen på sommardagiset Blåbäret. Så det är väckning som gäller. Hon skulle gärna sova till 11 om hon fick. Vädret har de lovat bra. Satt fint med lite regn, så man fick va inne lite oxå. Nu e d natti.

Kommentarer
Postat av: Mia

same here with the maitoa. Fast pa Irland kan jag dricka den men sen siddu bara jag satter foten pa alandsfarjan sa far jag magknip bara jag tanker pa mjolk. Javla finn kossor som bara forstooooor semestern med laktos i mangder. stoooon. Fast en glass slinker nog ner. he he

2008-06-30 @ 23:38:25
Postat av: Tessa

Ja det är nog processen med pastöriseringen som görs olika. Otroligt. Idag har jag druckit 3 koppar kaffe med mjölk, hoh ho.

2008-07-01 @ 15:56:57
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Lena

Jag vill å gå på pump. Det var hundra år sedan.



Magen tycker inte om att dricka mycket kaffe, så det är kanske inte mjölkens fel. Min masse blir å slut om jag dricker två koppar på morgonen.

Pröva på ekomjölken. Den är inte homogeniserad som vanlig mjölk är. Jag tycker att det funkar bra. Värt att pröva iallafall!

2008-07-03 @ 11:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0