Ett problem kommer ALDRIG ensamt

Dagen flöt på bra, förutom att Jeff tappade sin kära hund nånstans på stan, återfanns på Emmaus FLYYT.

När jag hade varit o tränat så stannade jag på Minimarket och köpte shampoo, äppel, bananer och sallad. När jag skulle montera ena påsen bakpå i barnstolen jävlades d så satan. Tänkte knyta en rosett så man lätt kunde dra upp knuten utan att riva sönder påsen (använder påsarna att sätta bajsblöjor i o vill GÄRNA kunna knyta dem). D tog typ 4 minuter att knyta fast påsjäveln. Cyla hem. Rosettfan hade blivit till knut, så jag pillade och peta upp knuten, det tog 5 minuter. Kan tillägga att Chrille i detta läge sitt hemma och väntar på att få byta av mig för att få åka o träna själv, hade brådis hem då han skulle o jobba efteråt. Givetvis gjorde ju dessa jävla knutar att jag kom tio i sex, istället för kvart i som jag lovat. Ingen katastrof nej. MEN...

...mamma var hit med Bianco och ville smaka på en sorts fullkornshjärtan med äpple o kanelsmak (nån slags flingor) så  jag skulle skaka EN ur paketet, d kom 40, när jag i samma veva med en hand (matade Jeff med den andra) skulle parera upp burkfittan så slog jag omkull mjölkpaketet över bordet. Jag hann int ens tänka, jag bara satt där med Jeffs grötsked i handen och såg mjölken sprida sig som en flod över bordet, hjärndöd. Mamma var däremot snabb som en örn och hindrade floden att bildas till ett vattenfall till golvet. Satan va jag hade i nerverna. Men nu sover BÅDA ungarna, Chrille e på jobb. Och jag hoppas problemen slutat för idag och att i morgon är en bättre dag.


Kommentarer
Postat av: Kim

håller tummar och tår för att morgondagen blir bättre =)

2008-06-03 @ 23:14:52
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0