En solig söndag

Idag har vi hängt på Hotell Cikada hela dagen. Skönt var det, även om jag är alldeles för mycket kruka för att våga mig i poolen än. När tempen överstiger 28 grader kan jag gå i. Men ungarna plaskade och lekte på. Li krukade sig lite grann oxå o ville gärna snabbt upp o värma sig då hon doppat sig i det 23 gradiga vattnet.


Jeff med kusin Ellen, även han fick plaska med fötterna.
Jag kan bara inte fatta att Li kallar detta för "bomben". Skulle mer kalla det "flygande sälen".

Imorse hade jag fortfarande starka sviter från Midsommarn, mådde skit  och var astrött helt enkelt. Det är ingen idealisk blandning med en stötsovande bebis o fylla. Imorgon ska vi till Barnpkl. ska bli intressant om de har nåt att komma med, eller om de rycker på axlarna och tycker att vissa bebisar e såhär. Då ruttnar jag. Nu ser jag i kors. Ska göra ngt åt d. Så natti natti.

Kommentarer
Postat av: Camilla

lite avis var man ju på er som fick sitta skönt ute i solstolarna...=)

Till o m Chrille fick komma med på bild denna gång..såklart lite i skuggan =)

Bara att sätta ut reserverad handdukar för resten av sommaren...prima prima söndag va?

2008-06-23 @ 08:23:37
Postat av: Tessa

Hah haa, ja T.O.M Chrille fastnade på bild, måst ha varit en riktig PRIMA söndag då. D va riktigt najs kan jag säga igen. Du höll ju på o sprang ut o prata bort dig o glömde reception, förstår att du vart lite avis =)

2008-06-23 @ 08:51:09
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Malin

Nej fy fasen, stötsovande bebis och fylla har jag också provat på denna midsommar. Ingen bra kombo. Haha, bomben, ser mera ut som en drake! Vilka härliga bilder.

2008-06-23 @ 10:11:52
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: Mita

Hur gick det på barnpkl? Gick det framåt???

2008-06-23 @ 12:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0