Talangtjej!

Såhär fin teckning fick jag idag
Asså jag vart nästan rörd så fin den är.

De rosa plussen är rosetter, en regnbåge och en sol, de går ju inte att missa, och så har bebisen (för det ser ni väl att d e) en haklapp, strecken på öronen är de där vecken man har, 6 fingrar på ena handen, hon glömde på andra. M som i mamma och gjord av Li. Asså hur fin som helst. MIN dotter har gjort en teckning som visar något, och helt själv, ensam i rummet. Min gulle duktiga Li.

Men varför ritar aldrig barn näsa? Mycket gulligare utan förståss.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, vad fiiin!

2008-07-01 @ 23:35:16
Postat av: Malin

Nåååå, sicken duktig tös du har. Jag gillar hur händerna och öronen är lika stora -konst på hög nivå! Grattis till tomtgrävandet förresten!

2008-07-02 @ 10:33:08
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Ja tack, e förbi tomten hela tiden, nervös för att de har slutat, hahaha. Ja det är ju Jeff på bilden och Jeff har ju stora öron, om hon sen tänkt på det eller ej vet jag inte.

2008-07-02 @ 15:38:19
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: kussa sandy

Va det inga Li som var ivrig och rita PUNG på pappa förrut????

2008-07-03 @ 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0