Rockoff 2

Asså man kan säga att I DO THE pekfingervals on the tangentbord just nu
Duktig har man varit o kommer hem nästans så man prickar fel med nyckeln i hålet. Chrille påminner en med ett "jahaa du ha kört skiten ikväll" i hallen då man kommer in 23.50 istället för SENAST 23.45. Man hann knappast få en puss i stressbytet. Men vad gör det. Jag hade så satans kul. Amy Diamond e  proffsig, trots att hon är  16 och osexig. Det blir lite studsbollsvarning med henne på scen, men hon sjunger som en svan. Man vill ju heller inte se henne jucka med höfterna med sin ålder. Så slutbetyg e bra.

E.M.D
SATAN va snygga säger jag bara. Ha hört typ en låt med dom. Jenny let me love you. Men man kan ju alltid vila ögonen på det svenska Westlife godiset. Riktigt söta killar entrade scenen med typiska pojkbandsfasoner. Övervägde nästan att gå och pressa in mig bland fjortisarna o autograferna, givetvis på nåt så moget ställe som höft- eller bröstbenet. Lyckligtvis såg jag på klockan innan jag började med såna beslut.



Kommentarer
Postat av: Kim

Är det ok att kommentera detta inlägg med ett "Tessa goes teenager again"?

2008-07-24 @ 13:29:18
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Elin

Alla 14isar hänggde efter EMD på Arken så vet ej om du missa nåt... En annan jobba ju så kanske borde ha ramat in deras bankslippar

2008-07-24 @ 18:29:08
Postat av: Tessa

Hahaha, ja lite fjortis måst man ju få va =) de själva ser en säkert som TANT. Men själv tycker man att man fortfarande e 20, sjukt hård 40 års kris kommer man få då man inte fattar att man blir äldre.

2008-07-24 @ 22:03:42
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Kim

va? kan du bli äldre än 25? förvånad =)

2008-07-25 @ 09:49:36
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0