Livet är härligt

Natten var en mardröm igen
Men denna dag har varit den underbaraste dagen på väldigt väldigt länge. Jag har sovit PÅ DAGEN! Barnvakts-Emma kom och hämtade Jeff 12.15, jag gick och lade mig, kände att det inte kommer att leda till nån sömn ALLS, men tänkte att jag har ju inte brådis någonstans, så jag låg kvar i sängen och slappade knappt en timme, plötsligt vaknade jag och klockan var halv tre, kunde nog somnat om, men då fick jag lite dåligt samvete och steg upp. GUUUUD VILKEN KÄNSLA. Jag e så glad och full av energi. Har precis kommit från ett träningspass då jag bara spritte i kroppen av att få skutta till bra musik i uppvärmningen (vanligtvis brukar jag va en slöis och inte ta i så mycket i uppvärmingen).


Det är inte ofta det publieras bilder på mig här på bloggen.
Men precis såhär känner jag mig just nu, nytränad och oduschad.


Nu ska jag klara mig några dagar igen. Emma, du är min räddare! Såhär vill jag må alla dagar!

***

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad härligt att du fick sova. Jag börjar också känna mig mycket piggare efter att Stefan har varit hemma 3 veckor med semester. Bara två dagar kvar efter den här veckan. Fast jag ska ju snart börja jobba så iallafall jag får lite rutiner på dagarna igen. Ska faktiskt bli skönt.

2008-07-10 @ 18:29:54
Postat av: Malin

Herre gud va du är hurtig! Om jag går och lägger mig på dagen vaknar jag om möjligt tröttare än vad jag var innan och känner mig helt bakfull. Tycker också att det är jätteskönt med en tupplur, men jag drar nog inte iväg på ett träningspass efteråt i alla fall. Grattis till sömnen!!

2008-07-10 @ 20:54:05
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Jag är å av den typen Malin, att somnar jag på dagen, vill jag sova 3 timmar till efter en 2 timmars lur, vaknar inte till. Men den här gången var det annorlunda, det tog ju nog en timme att få upp pulsen, men sen jävlar =)



Skönt att börja jobba Linda, ska å börja på Dillen tror jag, börja kanske med 1 dag i veckan.

2008-07-11 @ 09:47:12
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Henke Sthlm

Muahahaa..

du e galen.



kommer på kryssning snart.

vill se er årliga mooning mot båten.





vi kommer garanterat stå där o fläka upp våra håriga :-)

2008-07-11 @ 14:16:43
Postat av: Mita

Fan va STARK du ser ut, vilka biceps!!!!! (eller hur det nu stavas). Själv äger jag inte äger ett par på mina spindelarmar..) =)

2008-07-11 @ 18:47:35
Postat av: Tessa

Japp jag e skitstark =)



Nämmen tjena Henke penke, givetvis så hör du av dig när ni kör mooning för Mariehamn.

2008-07-12 @ 11:28:00
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0