Istället för att kånka bebis

Idag har jag varit träl (som svärmor kallade mig) på Krokens. Jag har oljat kvadratmetersvis med terass medans sväris + kusiner har varit barnis till Jeff. Li var på sommardagiset Blåbäret, som hon verka digga bussigt, då hon vägra komma med hem då jag hämtade henne och Emma halv fyra.

Det är ju så jävla kul o måla, olja, o allt sånt där. I just loooove! Det var ju ett sätt att få lite färg på sig oxå, då jag inte har ro att sitta i hettan o pressa annars. Nu drog jag av mig till bh o stod på knä så ryggen fick sig en omgång sol, och plytet fick lite oljeskvättar o säkert lite reflektion från den oljade terassen.

Ikväll ska vi på middag till mamma o pappa. Min moster från Pargas är och hälsar på med 2 av sina barnbarn. D börjar kurra i magen då jag tänker på pappas lax. Mmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0