hemma

Behöver jag tillägga att jag slog en massa !" och ½ innan jag fick snabel-A;t på inloggningen. D vart dessutom nåt therese utan e i inloggningen, hoh ho. Så går d efter en tjejmiddag med fortsättning salsa i sjökvarteret. Tänk, att INNAN man går ut,så tycker man det är bra att man ska va hemma kvart i elva, halv elva fattar man int alls att man varit så dum att man gått ut, UTAN att skaffar barnvakt som skarvar i när sambon drar på nattjobb. Och sen imorgon bitti igen är jag djupt tacksam över att jag tog mitt förnuft till fånga och inte ringde första bästa barnvakt och erbjöd en hundring om de kunde åka hem till mig och vara barnvakt, så jag fick dansa några salsasteg.

Det var jättetrevligt och god mat. Nu e jag riktigt tam. Ska söla mig till sängs, först ska jag viska i Jeffs öra att han kan skita i o vakna iallafall första gången, att kanske han kan ta utbrottet lite senare, kanske vid 8 först.

Gosh, Im not so very smart.

Kommentarer
Postat av: Linda

men haha. snacka om att gå om varandra. vi var också i sjökvarteret :D åkte hem lite före 12 tror jag.

2008-07-17 @ 08:47:15
Postat av: Tessa

Haha, jasså. Ja vi kör på samma spår du o ja =) du va dom spela bra igår!

2008-07-17 @ 09:09:27
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0