Dagen efter

Vaknade med nada sviter efter gårdagens "rus". Jaa, för jag fick ändå i mig 1 glas skumpa, 3 glas rödvin, 4 glas vatten och en cider. Det har hänt att jag fått huvudvärk av 2 glas vin så jag är nöjd. Dessutom så har jag nog sovit djupare, därför pigg idag.

På tapeten idag står:
Lunch med sambo, svärmor och barnen på Nautical. Sen drar Li med fammo på stan ca 1½ timme för shopping, minns ni hur d gick sist, har nötit med henne om att sätta in spärren, det behöver lixom inte överskrida 200 euro för pysselgrejer. När de har shoppat klart ska jag och Jeff möta upp dem för fika på stan.

-Jag försöker tvinga en missnöjd Jeff att digga Pingu på TV, men han bara bökar omkring i saccosäcken, han har ro typ 2 minuter.

-På fredag ska jag UT, måst väl passa på att dra till Rockoff så man säkert sätter foten där i år. Kanske tar del av deras smarriga meny.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Å vem ska du ut med då? ;) E sugen ja me ;)

2008-07-17 @ 18:14:28
Postat av: Tessa

Susanna iallafall! Mia kanske skulle haka. Haka med om du vill!

2008-07-17 @ 19:00:10
Postat av: Jenny

Kul! Vi får se hur planerna ser ut. Jag hör av mig imorrn!

2008-07-17 @ 20:16:47
Postat av: Kim

Arken sen? Sorry, kunde inte låta bli ;-)

2008-07-18 @ 16:23:43
URL: http://dressed-for-succes.blogspot.com
Postat av: Tessa

Hahaha, nä faktiskt int. Men börja nog planera barnvakt, men tog mitt förnuft till fånga.

2008-07-19 @ 21:14:06
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0