Dagen efter

Chrille jobbade ju natt och jag frågade räddaren i nöden Eva Ringwall om hon kunde vara barnvakt till Jeff över natten. Givetvis. Li till mamma o pappa. Eva sov här och drog när Chrille kom hem imorse. Chrille väckte mig 10.45 då kändes det som om jag var fullare än vad jag var igår. Monsterkrappis med huvudvärk deluxe och en stor jävla bula i bakhuvet. 5% i minne kvar av kvällen, men minns att jag haft så jävla skoj.

Det började hos Jajja, vi käkade tortillas, så jävla gott. Sen sjöng vi Singstar och tyckte vi var gudar på att sjunga. Sen är min film rätt suddig. Har dock rotat fram lite händelser under dagens lopp. Arken har vi varit på. Och tur och otur som var så hade jag kamera med så jag kunde kika lite på kvällens händelser. Men jag har fortfarande inte kommit fram till vad som hänt med mitt huvud. Jag minns att det var utomhus, att det small till i bakskallen då jag föll handlöst bakåt och att jag hörde massa oroliga röster, sen att jag fick krafter och ställde mig upp. Här sitter man nu med deformerad bakskalle och ingen aning om hur bulan egentligen kom dit. Om jag fallit handlöst rakt bak (mest troligt) eller om jag blivit knuffad.

Lovade ju före- och efterbilder på sminkningen. Jag ser ju ut som sju svåra år på den ena, men man måst ju ha nåt att jämföra med. Anne e sjukt bra (hur många bilder tog jag på mig själv Anne? Hahaha) Här kommer de iallafall.





Här kommer världens bästa partybild på tjejerna!
Anne du håller ju på att dö av skratt. O den där kniven?

Jag hade en underbar kväll. Tack tjejer! Det var kanon. Och vi med!
Lite partypix tänkte jag lägga upp på Facebook, var så goda.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Asså d va läängesen jag hade så roligt som vi hade igår, tror int jag ha skrattat så mkt nånsin, fyfan va störda vi va hela kvällen som fjortisar hahaha



tack tessa för den fina bilden i min kamera som du tagit på dej själv nångång under kvällen haha kommer inte ihåg så mycket men bilderna gjorde att man garva duktigt idag!!



puss puss tack alla tjejorna för en minnesvärd kväll

2008-07-31 @ 23:55:25
Postat av: Anne

Alltså jag hade helt glömt att vi tog den där bilden,det var väl precis före vi åkte..O varför i hel..har du en kniv..Ha,ha Fy sjutton skoj va det iallafall!!

2008-08-01 @ 06:45:31
Postat av: Mita

Jääävlar vilken snygging du e Tessa!

Ååååh, dom där två Sundströms flickorna är såååå söta, me löv! =)

2008-08-01 @ 07:26:21
Postat av: kussa sandy

satan vilken hottie du e....PÅ DE ENA ASSÅ!!!! Faan va ni der ut att ha haft kul. Jag undrar givetvis samma som Anne...VARFÖR kniven?? hahaha..jävla stördo..

2008-08-01 @ 07:42:35
URL: http://babychillie.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Men straaange va lite smink kan göra. Jaa ni, kniven, minns inte ens att vi tagit bilden så. Anne varför garvar du så du håller på o pissar ner dig? O kolla Jajja gör vågen med handen, hahaha.



Ramona: jag minns den där bilden som jag tog i smyg, hahahaha, jag dööör, störd fjortis iallafall. Ja tacka fan för att man hade med sig kameran, utan den skulle man inte minnas alla roligheter. Jag hade å skitskoj. Borde bli rutin på d där, onsdagen efter Rockoff varje sommar, all the girls goes teenage again. O gud va glada vi e! Härligt.

2008-08-01 @ 08:22:44
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Kim

tänk vad lite tjejkväll kan göra =)

2008-08-01 @ 09:18:14
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Petra

Vilken snygging! Det är nästan värt att må som en beduintoffla om man har så skoj!

2008-08-01 @ 14:01:06
Postat av: Linda

Jävligt snygg sminkning! Blev nu i denna stund påmind om att jag måste krafsa ihop vårat tjejgäng och hitta på nått galet.

2008-08-01 @ 19:08:10
Postat av: Mia

va snygg du blev bruttan. E sjalv bjuden pa tjejfest nasta fredag, far se om jag gar. Hade trevlig semester ocksa thanks to alotta peeeople alltsa. Jag mailar . hej

2008-08-01 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0