Vinna tid

Mitt i städningen, ja för städa måste man ju göra nån gång, för hälsans skull, ska ju prutten ha käk. Och istället för att sitta och stirra i väggen eller på TVn samtidigt, så sätter jag mig vid datan och surfar diverse bloggar och nyheter, för annars ska d göras sen ändå, man slår lixom 2 flugor i en smäll.

Chrille o Li är och simmar till Mariebad, så d e rätt lugnt här hemma. Ikväll är det julfest för Zeipels på arken, och givetvis passar man på att dra på tre rätters igen när man blir bjuden. Förmodligen blir det livat hemma, då Jeff har en tendens att bli grinig när inte mamma e hemma. Men det är bara att inse att navelsträngen är avklippt gosse lilla! Och han tar ju flaskan, så jag fattar inte varför d ska grinas. Tur är så e inte Chrille av den sort att han skulle ringa, även om lillemannen skulle gapa en timme eller tre. Han har tålamod. Annat e d med mig, svetten börjar spruta tvärt så jag gör allt i min värld för att få tyst på klimpen ifall han sätter igång. Och det lyckas ju oftast för en mamma  ;o)

Kommentarer
Postat av: Catta

Synd att man inte är med på den festen och får en repris på förra året!:P Så kul som vi hade då och anders som bjöd friskt!

2008-01-05 @ 16:18:17
URL: http://cattah.webblogg.se
Postat av: Jenny

Ja, där stod jag på Zko när nån okänd ny kille som jobbar på KappAhl gick förbi, blinkade och sa: "ses vi ikväll?".
"Eh... vad vill han?" undrade jag. "Bjuder han ut mig?"
Nä, personalfest. Och int e jag bjuden, iofs blev jag anställd pånytt igår, så...

2008-01-05 @ 17:24:54
Postat av: Kim

du verkade ju ha kul på arken igår iaf =)

2008-01-06 @ 15:10:50
URL: http://kimslyrics.blogspot.com
Postat av: Tessa

Jag tror jag haft kul, faktiskt många långa luckor, sjukt, jag som inte tyckte jag var så full. Ont i lilltån har jag oxå.

Jo d va en bra fest igen.

2008-01-06 @ 20:09:04
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

garv =)
ändå såg du ju inte så illa ut när jag hämta Li igår, kanske full ännu ???

2008-01-07 @ 10:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0