Lite lätt ivrig på maten

Jaha, då ha man precis smällt i sig en hel påse med hasselnötter. Räkna lite lätt ut att d med andra ord är 960 kalorier, man brukar ju prata om en näve...men jag var tydligen hungrig. Nu e ja spyfärdig. Har tydligen inte alls blivit inspirerad av svägis som är med i Kom-i-form och kör stenhårt med GI och grejer. Hon avslöjar en del på sin blogg.

För att bli av med det så behöver jag t.ex gå på bodypump i 2 timmar eller rasta hunden i 4 timmar. Du kan själv räkna ut vad du förbränner på olika träningsformer på  iform. Undras hur många kalorier det far i timmen när man bloggar...

image134
Mor och dotter INNAN de där närmare 1000 kallo.

***

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin bild på mor o dotter, kunde ramas in kanske

2008-01-29 @ 07:17:06
Postat av: Mita

ÄNTLIGEN kom Juha hem efter ännu en jaktresa och jag fick tillgång till datan (han har den nämligen med sig på alla sina resor, grrrrrr) så att jag kunde gå in å uppdatera mig lite om er!
Håller med dig i ett av dina inlägg, här är det jag som höjer rösten titt som tätt, blir mer och mer trött på min nötiga stämma!
Fy fasiken va tjusiga ni e på bilden!

2008-01-29 @ 10:35:50
Postat av: Kim

hmm, bra fråga om d där med bloggande. Först tänka ut vad man ska skriva, sen använda fingrarna för att skriva, borde ju bli nåt iaf =)

2008-01-29 @ 17:23:51
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fick ett likadant"ätstörnings-syndrom just, vilket resulrade i att jag storma in
köket och svängde ihop en plåt med muffins, grädda.snabbt...snabbbt och sen i soffan med en liter mjölk och trycka i sig sju stycken.. resultat??Jo, att mn vil ringa ambulans tll sjukan, för at bebin inte får rum i magen mera...Dmma mamma!!!

2008-01-29 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0