Fynd på stan

Lång lunch med Anna L-B på Katten, sen traskade vi ner till Sittkoffs och jag fynda som attan.

Fynd nr 1: Utanför Therese Broderier fann jag en korg med 1,50 euros garn, fann 4 gråa nystan, det kan nog Camilla sticka nåt av  =) Det var första gången jag besökte den butiken, oj, d va mycke större än jag trodde, alla garn inspirerade mig och jag tänkte att här skulle svägis trivas  =)  Har du varit dit Camilla?

Fynd nr 2: utanför grannbutiken till Therese broderier, dvs Läderbitren, stod en ställning med 9,90 euros skor. Ett par ensamma svarta, fodrade läderkängor i stl 28 stal min blick. Jag som haft ögonen öppna för höstkängor åt Li ett halvår!!! Och hösten verkar ju fortsätta, så det var bara att köpa bort.

Glad och nöjd traskade jag hemåt, nyfyndad.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Japp kommer alltid ut med något från Thereses broderi, nu sist vart det garn till Dessis halsduk, i höstas humlemössorna...
finns verkligen av alla sorter där...ljuvligt! =)

2008-01-31 @ 16:26:04
Postat av: kussa sandy och Robbe

Börjar var lite slött me aktiviteter så här i 9 mån så igår tog Robbe med mig till HELSINGfors på fika och lite shopping. Robbe köpte sitt första plagg åt bebin. En svart body, som det stod med rött på " daddys little devil " och tillhörande svarta sockor som det stod " my daddy rocks " på. Skiiitgulliga. När vi lunchat, fikat och handlat lite så var jag såååå lut så jag
sov hela vägen i bilen med sättet heltnerfällt.. Saaaatans rygg!!! Men fina fynd i hesa.. Bör tillägga att R köpte även en doftgran till nya bilen som det stod " I LOVE MY PENIS " på... asgarv....jävla karlar!!

2008-02-01 @ 10:45:29
Postat av: Petra

Till Sandra:
Jag känner igen det med ryggen och hur slut man blir av minsta lilla som är "utanför rutinerna", men passa på att sova du, det lär inte blir bättre... ;o) F-n va coola bebiskläder det finns överallt utom här... Anton fick nöja sej med tråkiga KappAhl kläder han, det coolaste var väl bodyn han fick av Nyan när de hade BB-fotografering. Det stod "Ny på Åland" på den om jag inte minns fel... Taskigt att morsan hans jobbar på konkurrenten så han aldrig fick använda den... ;o) Hoppas ni inte behöver vänta länge till på lillans ankomst!

2008-02-01 @ 22:24:48
Postat av: Tessa

Hahahaa, Jo här på Åland är det KappAhl rules, får man nåt från H&M är ju bebin bussit "inne". Och har man nåt SVART på en bebis här på Åland, tror folk man är djävulsdyrkare. Därför har jag nu blitt snärpt av näthandel och det droppar in varor i postlådan lite var och varannan dag. Härligt med julafton året om
=)

Sandra hoppas lillan kommer ut snart, har du förresten snorsug? För vi har dubbla
=)

2008-02-01 @ 23:23:32
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: kussa sandy

Tänkte börja detta inlägg med att gnälla på dessa HELSINGS-gener jävla ryggar!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaajjjjj!!! Vi e tydligen inte byggda för graviditet.. perkele... Men vackra barn verkar vi ju få, så helt pissigt e det väl inte ;)

Svar: Vi har den där praktiska saken med asigt namn..JA!! Men thänx!

2008-02-02 @ 11:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0