Döden är hemsk

Tråkig start på dagen blev det då man läste om Danne Eklund i tidningen, småbarnspappan, som hittades död mellan Jomala och Mariehamn. Jag får inte rysningen som drar längs hela ryggraden att sluta. Stackars stackars alla anhöriga och hans sambo Martina, som blir ensam med två barn. Det är sånt där som inte får hända.

Och det värsta e att det kan hända vem som helst bland ens nära och kära, närsomhelst. Döden är något som jag är rädd för, jag vill inte dö, jag vet inte hur jag skulle hantera om nån av mina nära och kära skulle dö, förmodligen skulle jag dö själv av olycka. Jag hoppas jag inte förlorar någon familjemedlem förrän ålderns rätt drabbar dem, och jag hoppas jag får bli gammal och få barnbarn och barnbarnsbarn.

Jag hoppas Daniels alla nära och kära klarar det här, att de är starka och kan stötta varann.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Jadu va ska man säga, trodde inte att detta år kunde bli värre än d förra o så börjar d såhär...undrar på riktigt vad han där uppe har för plan...
Pratade m Martina igår o herregud vad allt slets upp från förra året jag kände precis all smärta o panik som man hade strax efter man fått reda på det!!

Tycker så sjukt synd om henne då jag vet exakt vilket helvete hon har framför sej fyfan...som du säger så vill man bara dö av olycka men tyvärr så måste man bli kvar o lida igenom det..

Nu hoppas jag att allt ska vända o att ingen mer jag känner måste genomlida detta, för smärtan e olidlig!

kram på dej vännen.

2008-01-03 @ 20:26:44
Postat av: Tessa

Oj d låter verkligen förjävligt, kan tänka mig att det är som ett stort ärr som fläks upp igen för dig. Tur att du finns, du kan säkert hjälpa henne på vägen, i den mån du orkar förståss. Stackare, jag säger bara d. Du har verkligen varit duktig som klarat dig igenom tiden efter Jonas. Hoppas Martina är lika stark. Och jag hoppas aldrig aldrig jag behöver uppleva nåt liknande. Kram, sköt om dig.

2008-01-03 @ 20:49:25
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0