Träningsvärk!

Ammeh asså fattar ni. Jag RED igår, trava lätt upp-ner-upp-ner. Tog hela kusinlasset med oss och drog till hästen våran. Alla som ville fick rida, och syrran propsade på att jag å skulle göra d. Ok fine, vart lite nerka, d va ju lixom inte i fjol man satt på en häst. Vill du trava? Fråga syrran mig, där hon ledde travarn en par meter nedanför mig.

Det kändes som för 20 år sen när jag var på Sleipners och en ledare frågar mig om jag vågar trava. Herregud, javisst! Kommer du ihåg hur man travar lätt? Frågade hon oxå. Öh, jag provar. O d gick! Som om d va i...förrgår. Otränad som man är så kände jag ju att d där kommer att visa sig. Och visserligen steg jag upp med träningsvärk i ljumskarna imorse, trots att jag bara travade typ 50 meter.

Han e så fin, Eldorado:
image155
Och Li är såå stolt!
------------------------------------------------------------------------
Påvägen från stallet körde vi förbi en åker full med.....
image156
GÄSS! Vad fan gör de därute?

Och när vi ändå pratar om gäss, så publicerar jag en bild från babysimmet:
image157

Kommentarer
Postat av: Kim

ser ut som jeff tänker "och vad är nu dethär? hmm.."

2008-02-22 @ 01:18:28
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Kim

jahaaja, det var ett längre blogginlägg än jag trodde =)
Gäss, ja jisses ja. Det ser ut som de har styrelsemöte eller nåt.
Eldorado är verkligen fin =)

20 år sen du var på sleipner..åfasen =) brings back memories in this little brain. Hästrelaterade förstås.

...och eftersom jag läste inlägget nerifrån och upp, så blir kommenterandet i samma ordning.
Seeya in the vimmel =)

2008-02-22 @ 01:26:45
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Linda

ja,lättridning är som att cykla. Ha du en gång lärt dig sitter det i =). Otroligt vacker häst!

Jag längtar tills vi får börja bebissimma!

2008-02-22 @ 07:43:26
Postat av: Jenny

Fina barn och fina djur. Och fin mamma :)

2008-02-22 @ 08:31:27
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: Lessa

Vikken fin heppa! Du som har tillgång till häst borde ju rida hela tiden, det är träning det, och roligt! :)

2008-02-22 @ 09:15:06
URL: http://www.lessa.webblogg.se
Postat av: Tessa

Japp träning e d även att mocka
=) d va faktiskt kul! Ska nog dra ut en sväng med syster i vår

2008-02-22 @ 10:52:05
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Elin

Mysigt med hästar.... Fina simmkort på lillen

2008-02-22 @ 16:29:31
Postat av: Camilla

Oj har vi umgåtts mycket på sistone var med på alla grejerna...fast inte på bild =)
Ja det såg nice ut på heppan o tjejerna var lyckliga över tillfället.Tackar! Dessi väntar på flera tillfällen så nu har du ännu en orsak till hästen =)

Ja det var vitt verkligen med gäss, strange!

Bebi simbilder ÄR underbart gulliga!

2008-02-25 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0