Middag hemma till slut

Brorsan m. flickvän var hemma över helgen. Så d vart middag på stjärnrestaruangen vid Rökkas fre (25-års kalasmiddag för syrran - oxfilé), lö ( nåt mitt emellan kalasenmiddag -älg), sö (så fyllde ju jag 31 -rökt firre). Gott gott och gott igen, min pappa kan bara inte misslyckas med maten.

Idag var första gången vi åt hemma på 8 dagar. Jag som var så matlagarsugen köpte grillade broilerlår och kokade ris och currysås till. Jätteavancerat. Snacka om att slappa till sig framför spisen. Men d va gott även d. Bjöd över Eva på middag, för hon hade en födelsedags chokladkaka över från sitt kalas i helgen, och givetvis tackade vi ja till att äta den till efterrätt. Mums mums.

Jeff blev ordinerad att börja äta potatis redan, då han spyr så mycket. Så får han i sig lite som binder vätskan, han diggar d o äter bra, och böorna har avtagit lite.

Kommentarer
Postat av: Lessa

Ang. barn spyor, du skulle ha sett Mitas minsting Tinja. Herregud vad hon spydde, och huuuur länge som helst. Sen bara försvann det. Jag har en skön bild, måste publicera. Jag kan bränna DH avsnittena åt dig så får du hämta dem från jobbet mitt. Jag har lånat alla på skiva!

2008-02-25 @ 19:13:16
URL: http://www.lessa.webblogg.se
Postat av: Tessa

Asså guuuu va snällt d sku va, har som sagt avsnitten 1-4 själv.

Jasså Tinja böa å som ett fyllo. Skönt att höra, det börjar som sagt avta, sköönt. Man sku lixom borda byta kläder tio gånger om dan, men ORKA. Istället har man härdats av den där sura stanken och stela hårtoppar
=)

2008-02-25 @ 20:14:37
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

Var ju på vippen idag o bjuda er på middag men jag bet mig i tungan flera gånger...förvånad? =)

2008-02-25 @ 20:33:51
Postat av: Mita

Jodu, välkommen till spyklubben! BÅDA mina kids har spydd som riktiga böapor men Tinja var värre än Meja även fast jag inte trodde att man kunde spy mer än hon hade gjort. Meja hann bara sluta med sitt spyande så kom nästa böa till världen! Hon spydde massor tills hon blev 1 ÅR, yes, 1 ÅR!!!
Spelade ingen roll att jag gav fast föda, allt kom upp.....Man luktade gott från februari -05 till ca. maj -07...
Skönt att du märker att det blir bättre för honom med mat iaf. Good luck!!
(Jisses, vilken kort kommentar...)

2008-02-25 @ 20:52:19
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Tessa

Camilla: Hahaha, INTE förvånad.

Mita: Kul att du luktade gott så KORT tid. Li spydde ju inga alls, han här har öppen magmun twentyfour seven.

2008-02-25 @ 21:16:55
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Lena

Grattis till 31åringen! HUrraahurraaa! HUUURRAAAA! Jag kom nog ihåg dig i söndags, men jag är som vanligt dålig på att höra av mig.

Din syster fyllde 26år. Jag visste inte att man får alzheimers redan vid din ålder. Hehe.

2008-02-25 @ 21:26:02
Postat av: Tessa

Haha, asså WHO CARES, härrigud, 26 givetvis. Vet ju att hon e 5 år yngre, det är inte altzheimers, det är mattehuvet som möglat. Säääkert du kom ihåg mig i söndags, nörd!
=) Puss (ögonkakao)

2008-02-25 @ 21:28:09
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Kim

grattis i efterskott, fast man är bara så gammal som man känner sig ;)

2008-02-25 @ 23:35:04
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0