Igår - idag - ikväll

Igår plockade jag fram massagekudden och den knådade min ömma nacke ner till svanken, så jävla underbart. Skulle borda göra det varje dag i en vecka, igår hade jag så ömt att jag inte kunna sätta mig vid datan, då e d illa  =)  men efter ½ timmen med min nya vän så fick jag in det långa inlägget.

Idag har jag lyxat till det och följt med på lunch till Nautical med Sväris o C. Mega god sallaad med thairöra, brände skönt i gommen. Sen börja powernapskungen med sina stötsovar som han brukar kunna göra vissa dagar, tappa tutten=vakna, stanna bilen=vakna, hög musik på=somna om, köra bil=somna om. Det är den där första timmen som är kritisk och man måste ibland ränna som en idiot innan han sövs som en klubbad säl. Passade på att besöka Bettans Bod och Lottas systuga när jag ändå var med bil. Fyndade i vanlig ordning.

Om en halvtimme ska jag åka och hämta Li till dagis, för sen ska vi till Erin på 1 års kalas. Hon hör nog till kategorin söta barn hon iallafall.

Och ikväll ska jag på ENJO party till Lina. Hoh ho, fullt upp.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja nu börjar du bli som vanligt...110 projekt på g =)

2008-02-27 @ 16:52:32
Postat av: Jenny

Jasså, minsann! Det var därför du inte dök upp på mitt enjoparty igår!! Grrrr!

2008-02-27 @ 18:52:16
Postat av: Tessa

Herregud Jenny, Enjo tanten sa att hon var hos dig igår o att du int hört av mig, jag "hade ingen aning" om att du hade igår. Antagligen har jag glömt att skriva upp det, för nu minns jag att du skickat mess. F´låt, hade ju t.o.m beställning, hoppas du kom upp i summan ändå! Du vet, Tessa måste man påminna, och inte bara en gång.

2008-02-27 @ 20:35:36
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Catta

Hej!
Du får massage av mig sen nån gång när jag är hemma igen.:) Är inte bra för mig att ge det nu när jag är i kastreringstagen...
kram

2008-02-27 @ 22:31:42
URL: http://cattah.webblogg.se
Postat av: Jenny

Nå... jag fick ihop det ändå :)

2008-02-28 @ 17:43:48
Postat av: mia

Enjo o enjo. Va i helvete e d for nat? Forklara for en som inte bor 'hemma' mera. Vad e d for nat 'praktiskt' som saljs?

2008-02-29 @ 11:27:49
Postat av: Tessa

ENJO är ett party för småbarnsföräldrar. Dit får man åka och dricka gratis vin, eller om man föredrar nåt annat så förbeställer man d. På ett ENJO party finns barnvakt medans man gör sina beställningar och tjattrar med andra småbarnsföräldrar, givetvis är barnvakten i ett annat rum och tar väl hand om barnen hela kvällen, hela natten, hela morgonen och kukkelikuu så vakna man visst...

ENJO är städtextilier/produkter som man bara tvättar med vatten, inga kemikalier asså och vissa riktigt bra. Dyra dock. ENJO är känt över hela världen, finns bergis på Nordirland oxå. Skulle inte klara mig utan t.ex ENJOs olivtvål, som tar bort ALLA fläckar, badkaret är en fröjd att städa med ENJOs badrumshandske och tvålen. Jag kan egentligen räkna upp rätt mycket, men var var jag nu...just ja ungarna i ett annat rum, jag vin i handen...

2008-02-29 @ 22:56:33
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0