Gnisten

Våra sena vanor resulterade i sen lunch och även sen utgång i det härliga vädret. Först var vi bara och åkte i backen nedanför sjöfartsläroverket, men Chrille vart promenadsugen, så jag sprang hem och hämtade en flaska ersättning till Jeff ifall han skulle vakna hysteriskt hungrig. Sen sprang jag fatt dem och målet var Gnisten.

Där var vi inte ensamma. Lotta o company var där och en massa massa andra. Jag åkte med Li ned en par gånger och jäklars vilken fart vi fick, vi voltade så skosnörena gick upp, så mössan flög. Så småningom tog sig Li själv upp i backen och åkte vackert ner, ibland med volt, ibland utan. Jeff tyckte han skulle äta, men jag tyckte att tutten kan tysta en sån gullig liten mun och d gjorde den.

image139

Med blöta vantar och kallt arsul traskade vi hemåt igen. Li fick en korv m. bröd av Lotta o co, så hon satt o gnagde på en sån hela vägen hem.

Att gå upp för Gnistens backe några gånger är den värsta ansträngningen jag gjort på snart ett år  =)  så nu e vi värda en bit pizza!


Kommentarer
Postat av: Kim

ahh, gamla goda Gnisten =) lots of memories there =)

2008-02-03 @ 22:15:54
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0