En riktig byk dag

Herregud va skivivrig jag va idag då.

Måst bara berätta om min tvättardag.

-Tvättkorgarna var så fulla så det låg på golvet i skrubben.
-Imorse sket Jeff ett sånt där lass man hört folk prata om, upp på ryggen, genom pyjamas, på påslakan och även täcket luktade, bara att byta.
-Lis dunjacka var nästan svart, fast den egentligen är ljus beige.

Jag gav mig fan på att tvättkorgarna skulle vara näst intill tomma innan helgen. Så idag har jag tvättat 2 maskiner på Cikada (och där är inte tvättmaskinerna teeny weeny kan jag säga) och 4 maskiner här hemma, det återstår ännu 1 maskin, men den får jag ta imorgon.

SÅ skönt att ha det över. 2 veckors tvätt  =)

Kommentarer
Postat av: Kim

Du har bränt kalorier både på att tvätta och blogga idag, detdär inlägget fick mig verkligen att inse att jag borde börja motionera igen :)

2008-02-22 @ 01:28:48
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Petra

Duktigt tjejen! Å va skönt att ha det gjort så du slipper ägna hela helgen åt det!

2008-02-22 @ 15:37:33
Postat av: Camilla

Ja tacka vet jag Cikas maskiner, helst skulle ju nån i tvätten vara där o vika det fint oxå =), f-n va tvätt jag har nu efter helgen...

2008-02-25 @ 10:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0