Babysim PREMIÄR

10.30 idag, 4 dagar före Jeffs 3 månaders dag var vi första gången på Babysim. Han digga d skarpt! Trodde det skulle komma nån protest i allt eko en simhall erbjuder. Men nä-ä.  "Kalle Anka satt på en planka..." flina han åt där han satt på kanten. Får se om det blir en liten Samuel (kusinen, en riktig fisk som kunde simma innan han fyllde 4) av honom, eller ej. Det kan ju även gå heeelt åt andra hållet nästa gång.

Svägis var med och simmade, hon hade just kusin Samuel med och Li, de var i äventyrsbadet medans. Sen fick Jeff flarramat och däcka som en klubbad säl. Sen käka vi på Mariebad (tryckte i mig 2 st enchiladas) efter att cafét öppnat 12:10 (fast det står kl 12 på dörren). 13.50 for vi därifrån, snacka om långbesök (kanske berodde på att det tog länge att få maten PLUS att det tog 70 minuter för Li att äta upp sin mat -ensvisa unge (med lika envis mamma).

Väl hemma (där jag glömt både telefon och plånbok när jag åkte hemifrån kl 10) undrar han enarmade vart vi tagit vägen, och påminde mig om att vi ju skulle på Öppet Hus vid två, till syrrans kille Dan, som tagit brandmans examen. Mmm just d.

Så vi åkte dit och som pricken över enchiladasen så vart det vart 1 portion smörgåstårta + 1 bärs, gräddtårta + kaffe och två kakor, sen var vi där så länge att jag hann bli hungrig igen och ölen dragit ur blodet, så jag tog en bit smögge som middag oxå + ½ glas vin, man va ju chaffis (damn)  =)

Nu stinker jag babyböa, då jag inte tyckte det var idé att byta då han spydde på mig första gången, eller andra. Nu ska jag byta. Står inte ut längre, soo sour.

Kommentarer
Postat av: Mita

Var fan sätter du all mat???? Du måste ju skita som en schäfer! Ha Ha

2008-02-03 @ 01:26:18
Postat av: Tessa

Den delar sig som ett T, ena vägen går till bröna och rakt ner i Jeffs mage (kolla på han så förstår du) och andra vägen och resten är schäferkorvarna. Hahaha. Schysst tid du e inne på bloggen.

2008-02-03 @ 09:26:05
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

Jag känner mig lite lyckligt lottad som får komma med o dela alla dessa fina stunder.
sa oxå åt Caj att vad du är duktig som visar Li att man äter upp . impad!!!
idag blir det att hitta en pulkbacke , bara att passa på innan allt smälter igen!!!
kram

2008-02-03 @ 09:35:23
Postat av: Tessa

Nåssi, du e så gullig som ställer upp hela tiden.

Jag hade ju int bråttom nån stans (int vad jag kom ihåg iallafall) så hon satt där o åt som en myra. Hon sa ju oxå att hon VILLE äta upp (så att hon sku få lördagsgodis?!?!?!)så det var bara att uthärda i evig väntan. Och nöjd vart hon fast d int vart nån glass. Behöver jag tillägga att jag hade fått liiite varmt när vi drog
=)
pulka på du, jag tycket att snön är vacker att se på -genom fönstret. Li är ute och lallar i "sin träggård" som hon kallar d.

2008-02-03 @ 11:31:54
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Mita

Mmmm, man kan nästan tro att jag sitter vid datorn den tiden för att jag e så tokkär i nya lap toppen, men nej.....jag kom från jobb, Lions dansgala på arken you know!Kunde inte låta bli att glutta lite...zzzznark

2008-02-03 @ 20:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0