Soft

Jeff har skitit 5 ggr inatt, kan det ha med nya tanden att göra? Eller med febern? Någon som har tips? För övrigt så vart jag glad imorse då:

1. Jag sov till 9.45 + att Chrille har tagit den hektiska natten + fört Li till dagis
2. Jeffs panna var sval
3. Min hals var inte lika sjuk och tjock
4. Jeff var på strålande humör
5. Li var på strålande humör
6. Jag är ledig, har inga planer och stryker omkring i mjukisar med knän, tröja utan bh under.


Jeff sover på balkongen. Det är fridens liljor. Det ser ut som fan själv här, men inga måsten. Stickar lite på Lis halsduk, bloggar lite, ska passa på att ta ett bad oxå tror jag.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du frågar efter tips när Jeff bajsat 5 ggr....??? bäst att byta blöja o tvätta tycker jag =) Vill du vara riktigt ekonomisk o smart placerar du ju ut pojken i regnet så slipper du jobba m skiten o inget kranvatten går åt... =)=)

banan o te gör ju annars magen hårdare....

2008-12-02 @ 11:46:41
Postat av: Tessa

Men halååå, normalt att skita när man sooveer???



Annars e regntvätten en himla ekonomisk grej, haha, när vi har hus ska jag samla regnvatten som dom får lattja i, hehe. Banan äter han redan, te? Du e nog prilli i luvan du, hur skulle man få i han den beska smaken utan 6 skedar socker i?

2008-12-02 @ 12:51:19
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Kim

host kolla din fejsbok för kommentar :D

2008-12-02 @ 15:07:24
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Andreá

Oj, de svider i rumpan nu då efter allt bajsande. Det kan ju bero på att han e sjuk. Bir säkert lugnare inatt. Blåbärsmojs e ju också bra om magen e på vajs och dessutom är det ju gott. Sen finns de ju såna där droppar på apoteket.. Lactofilus eller va de heter.. Men nu e väl magen bra igen antar jag.



Skönt för dig att gåbben e hemma igen!

2008-12-02 @ 19:55:02
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jo rumpan e röd som en kräfta och nej, skitandet har INTE upphört, d blir droppar imorron, herregud vilket skitrace. Och sån där falsk skit som inte luktar genom blöjan så det är ju lätt hänt att den blir kvar en stund, tills han säger till och då är det för sent...dvs ännu rödare. Suck.

2008-12-02 @ 21:25:12
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Men mitt lilla gulle är han ännu röd i rumpan... potatismjöl på arslet varje gång du byter så blir han "mjuk o len"

2008-12-03 @ 08:07:33
Postat av: Tessa

potatismjölet är typ slut efter allt pudrande. Men nu verkar d int ta ont mer iallafall, fast nyanskillnad ser man nog.

2008-12-03 @ 09:34:39
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0