Lång nattning

Gick ju då och lade mig vid 1.15, ingen drastisk sen tid för mig, men på gränsen. Pv i säng viskar jag lätt till sovande Chrille om han hängde tvätten som jag satt på på morgonen -åå nej fan d glömde jag. Helvete, på med knäisar o ner till källarn, lite sur faktiskt, men bara lite, gulle hade ju varit och handlat!! Isäng vid 1.30 då, när jag lagt mig till ro och avlappnaden var på max, då kommer jag på LIS KALENDERPAKET!!! Helvete, nissarna glömmer väl inte sätta sånt, så d va bara att tända lampan, rota fram nummer 12 och fram med det på hennes skänk brevid den fina snögubben och tomten i tyg. Lade mig i den ännu varma sängen och somna in, vaknade av att jag var täppt i näsan GLÖMT ATT TA MEDICIN, helvete 2.15 var man uppe o rota i alla slemhinneavsvällande medicinaskar. Tror inte jag somnade förrän 2.45. Klantigt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

då var det ca 3 timmar kvar till min klocka ringde =)

2008-12-12 @ 09:59:14
Postat av: Andreá

Sånadär nätter blir man ju stressad sen när man väl ska sova... Ligger och räknar ner hur många minuter det är kvar tills man måste upp. Hujedamej!

2008-12-12 @ 22:02:59
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0