Jeff

Idag har jag andats 2 andetag frisk luft, d va när jag rullade ut Jeff i vagn på balkongen. Sitter forf. i mysbrallor, pannluggen fick sig just lite vatten. Ska dra med Li på lite ärends. Fick ett samtal gjort idag: Beställde tid till rådgivningen för Jeff. Har inte varit dit sen i somras. Missade förra tiden, hade helt glömt bort att den redan var bokad, och det enda jag hade i tankarna var att försöka komma ihåg att ringa till Jomalas rådgivning och beställa tid till Jeffs 1-års läkarbesök, går satan inga till haggan här i stan sinni. Nu fick jag tid 29 december först, till stan till Ingrid. Sen får vi se om han ens behöver nå läkarbesök, han har ju träffat så mkt läkare det senaste halvåret ändå. Ställde honom på vågen här om dagen och den visade på 13 kg, hur det stämmer med sina gamla viktmått från rådis vågen, vet jag ju inte. Men jag är nyfiken på längden oxå.



En septemberbild jag hittade, så gylli.

Kommentarer
Postat av: Kim

du har haft ännu en lugn dag då verkar det som =)

naw, den där "my friend" mössan o dom där stora blå ögonen, kan det bli sötare? =)

2008-12-05 @ 17:52:45
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: anne

Ja hans vikt kan d ju int va fel på för jag vägde Erin hemma idag och hon vägde 12.5kg:)

2008-12-05 @ 18:51:17
Postat av: Tessa

I know Kim, so cute! Anne undra int på att man får liiiiite knaggligt i ryggen då. Kånka kånka. Och Erin som är i vägra-går-stadiet oxå. Know the feeling.

2008-12-05 @ 20:21:27
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: anne

J det e faktiskt konstigt att benen slutar att fungera när man börjar närma sig 2...Och att bara mammas famn duger!Kram:)

2008-12-05 @ 21:51:43
Postat av: Andreá

Men lilla gullet va söt, jag blir slut! Aron måste ju typ på extra kontroll i januari innan 1-årsbesöket för att han inte gått upp exakt enligt kurvan.. Jag blir arg. Konstigt att hans kurva flög i taket när han låg å patta hela nätterna förut. Nu - ingen mat på natten och en massa spring dagarna i ända. Dessutom var han ju liksom inom gränserna.. Jag hatar rådgivningen. Aron e ju inte direkt tanig.



Mysigt ändå ibland att dom e mammiga, om några år vill dom väl inte alls va i famnen mer och då får man sitta i sitt soffhörn och drömma tillbaks till tiden då de ville va i famnen. Snyft

2008-12-05 @ 22:06:55
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Haha Erin testar mamma =)



Håller med Andréa, rådgivningen håller bara på o skrämmer upp en. Undras hur barnen överlevde förr då det inte fanns nån barnrådgivning, OMG vad trött jag är på sånt där. Jag orkar int gå dit på nå regelbundna grejs, man märker väl själv hur ens barn mår, sen kommer man dit och så börjar de antyda ett och annat. Att man själv behöver psykolog lixom, mådde man bra innan så ville man ju helst åka ambulans därifrån efter ett sånt påstående, jävla rådgivning!



Nej jag skulle inte gå på den kontrollen Andréa, de är ju inga poliser. Men av ren nyfikenhet och för att få det dokumenterat i hans "häfte" så ska jag gå o väga o mäta, sen fort därifrån att jag inte får glimten av Kirsti.

2008-12-05 @ 23:27:23
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0