Tiden! -Stopp stanna!

Dagarna rusar iväg efter alla långa arbetspass, ibland hinner man inte ens se röken av Jeff om dagarna då han sover då man kommer hem. Idag var jag nära att ta upp honom och hålla om, trots att han sov. Tur var så vaknade han av sig själv för ett ögonblick och ville ha nappen, fick en glimt av hans stora blå där inne i mörkret, GULLE! Måsta ju givetvis börja prata lite o paja på huvet. Krusbollen. 13 kg. Hur skulle man kunna hålla sig. Man vill ju bara nypa kinden då han ser ut såhär:


(kussa Malin känner du igen minen? Still going strong)

Även om han sover som ett arsul och att man mitt i nattens trötta hetta helst skulle vilja sätta akut annons i marknaden under kategorin "bortskänkes", även om han går omkring och pirrar och är missnöjd ibland så glömmer man såfort det där leendet kommer fram. Idag galltjöt han för att han inte fick suga på Lis nya silverskor, jag tog fram kameran och skulle plåta hans bröhål, men på två röda såg han ut såhär:


Pose

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är kanske det ni ska göra på natten också när han brölar, fram med kameran bara så är det ordnat!!! =)

2008-12-18 @ 11:20:33
Postat av: Mita

Ja herregud, jag förstår att du smälter med det DÄR smilet! Gullunge!

2008-12-18 @ 13:31:21
Postat av: kussa malin

fyy tusan, man blir ju slut!!:) gulligaste eller vad...!? måste ta han någon dag här snart att han int glömmer mj.. :P

2008-12-18 @ 18:11:52
Postat av: Andreá

Alltså gud den där sista bilden... Jag blir nästan lipis så söt han e. Med glansiga ögon efter gråtet och med et sånt leende... Fy farao va söt.



Jag e nära att ta upp Aron på natten fast jag e hemma hela dagarna jag. När man ser ner i sängen på den mjuka bebisen med rosiga kinder.- KÄRLEK

2008-12-18 @ 21:01:26
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: sandra

jag röstar för den högst upp till höger... världens mysleende med lite bus i blicken..mumsis..

2008-12-18 @ 21:25:14
URL: http://babychillie.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Japp, SÅ SÖT! Ja man kan inte få nog av att kika in på den utslagna kroppen som ligger med armana upp i 90 grader o benen likadant, tutten kanske guppar, annars har den trillat ut o kvar återstår ett litet hål i munhålan där den varit. I LOVE!

2008-12-18 @ 21:29:11
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0