Armen

Såhär såg armen ut för några dagar sen. Då kändes den också ungefär som den ser ut på bilden, dvs "läkande". Nu har det hänt nåt och den bultar och skriker, den har blivit överansträngd på nåt vis och en antibiotikakur på 10 dagar hoppas jag att löser problemet. Sjukt svullen är hela underarmen och häromnatten så måsta jag stiga upp och tända lampan för att kika att allt såg okej ut, inte för att jag vet om/hur det känns om man fått blodförgiftning, men jag vet att det syns, så jag måsta checka upp det att jag inte skulle kola i sömnen. Jaja, sjukt jag vet, men vafan gör man när den blir värre, trots att det var över en vecka sen nu.


Ni ser ju hur färgen går ända ner mot handleden. Kräpp oxå.

Nåja, tur i oturen är ju att jag är 4 dar ledig från jobbet nu så den får vila lite. Men då har man ju en 13-kilos famngosse hack i häl istället. Nej jag skulle borda tejpa fast den i sidan, armen asså.

Kommentarer
Postat av: Kim

hoppas jag med. Hördö armen, du måst läka nu, annars blir din ägarinna galen!

Hoppas du (Tessa alltså) klarar dej med bara en kur.

Wish you the best =)

2008-12-27 @ 22:41:58
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Tessa

Ja det får man ju verkligen hoppas. Har aldrig varit med om nåt liknande. Lite irriterande faktiskt. Man glömmer lixom bort att man har ont och så gör man nåt opassande och vipps så dunkar hela armen. Not my thing =)

2008-12-27 @ 23:08:36
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: sandra

jag får oxå blåmärken fittit lätt.. Som en persika ungefär... Inte så kul på sommarn när benen ser ut som om nån gått lös med basebollträ på smalbenen...

2008-12-28 @ 07:13:56
URL: http://babychillie.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Just det där mörka som jag gick nerför armen var äckligt riktigt, blä!

Hoppas i allafall att kuren hjälper för så där kan ju inte bjuti gå o se ut =)

2008-12-28 @ 07:55:28
Postat av: Andréa

Men jösses, din arm ser i inte klok ut! Du borde kanske kolla upp den igen va!?.. Hujedamej om de skulle bli nån värre inflammation eller blodförgiftning... men om du börjat antibiotikakuren borde ju skillnad märks ganska snabbt sen... Hoppas den blir bättre snart!

2008-12-28 @ 09:11:24
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0