Vi ligger lågt idag

Hela drösen är ju sjuka här
Chrille gick och la sig kvart i tio igår. Lis öga bara klegga igår kväll, putsa som en tok, hon somna först halv tolv (????) Jeff somna kl. åtta och själv har det kittlat i halsen hela natten så jag måsta haft läkerol i mun i sömnen för att lindra. Idag är läget stabilt. Halsen kittlar ännu, Lis öga är liiite bättre (för tillfället iallafall), Jeff snor hänger över hela ansiktet, Chrille verkade stabil även han då han promenixade iväg på jobb.

Li kom och väckte mig inatt vid halv fyra
Nej förresten hon väckte mig inte för jag var vaken mellan 3 och 5.30 då Jeff vaknade med 30 minuters mellanrum, inte en chans att man hann somna om, hon kom och sa att ögat behövde putsas och att hon hade stock i näsan. Upp o putsa och ge koksalt i näsan. Då vi gick hand i hand till hennes säng säger hon "du e no bra på att hitta på grejer du mamma". Husets hemapotek funkar.

Tur kanske att jag inte va o träna igår. Nu får jag gå med svansen mellan bena och betala min tomma plats.
Tur att d regnar.

Kommentarer
Postat av: Malin R

Ät Esberitox tabletter om du håller på bli förkyld, fungerar faktiskt riktigt bra! Inte jätteäckliga heller :)

2008-08-29 @ 10:52:51
Postat av: Andréa

Vi har verkligen haft tur med sjukdomar httills.. peppar peppar. vi va lite förkylda i veckan, men det var väldigt lindrigt. Krya på er hela bunten!

2008-08-29 @ 11:07:40
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ska inhandlas IDAG! Finns nå dunderpiller i Thailand å som jag knapra på då jag hade känningar i Thailand, swooosch sa d så va alla symptomen borta. Undras va de innehöll. =) Kan inte minnas då jag var sjuk sist, ingen av oss ha varit på jättelänge, tror ja...eller ha ja förträngt? Kanske borde gå bakåt o läsa i bloggen.

2008-08-29 @ 13:44:13
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0