Pingu, babygym o storkund

Jeff diggar Pingu starkt. Han har suttit i 20 minuter o glottat från saccosäcken. Tidigare skulle jag plocka undan babygymet, men då jäklar skulle det demonteras. Han lekte med det i en kvart.





Partyt gick bra, hade många gäster, så många så jag uppnådde mina önskemål i rabatter, 32 euro att köpa för, 25% på det dyraste plagget + en storkundsgåva. Jag vet inte om det var så många andra än jag som köpte nåt, men vad gör det då jag gick lös på hela sortimentet. Tack alla som kom!

Kommentarer
Postat av: Kim

gott att höra att d kom folk =)

2008-08-19 @ 23:25:20
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Lena

Guuullig liten kille! Man sulle kunna käka upp hans öron så söt han e!

2008-08-20 @ 06:59:29
Postat av: Malin R

Jag skulle inte köpa något sa jag till Niclas, men lyckades komma upp i tresiffrigt belopp iaf :/ Det var ju så fina kläder! Dessutom köpte jag julklappar också. Så här tidigt ute har jag aldrig varit! Inte ens nära!

Tack för att vi fick komma :)

2008-08-20 @ 07:44:14
Postat av: Camilla

Jag kom i allafall med mängden människor =)

2008-08-20 @ 08:23:17
Postat av: Andréa

Jag vågade inte säga säkert att jag skulle komma därför anmälde jag mig inte. det hade varit kul. Vi är förkylda hela bunten och Peter var och seglade så jag skulle inte ha orkat. lika bra att jag inte kom för min egen skull, jag känner alltid köptvång och så kan jag handla hur mycket som helst om det är fina saker. Måste bara säga att du är skitduktig Tessa! Tränar och går på kurser, o ordnar klädpartyn. Var tar du all tid och ork ifrån? vad gullig Jeff är i sackosäcken! Mysgull.

2008-08-20 @ 08:52:10
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Haha, jasså Malina du fynda du å =) det är lätthänt, jag ser inget stopp, blir bara ivrig som ett barn som gör önskelista till julen.



Och jo Camilla du drog upp kvoten till max, tack!



Andréa du får komma när vårkollektionen kommer, typ januari/februari. Var jag tar all ork ifrån. Man kan väl säga som så, att man har mer ork utanför dessa fyra väggar än inom. Ju mer fart o fläkt, så släpar orklösheten bakom mig i ett osynligt snöre tills man öppnar dörren hem och möts av ett bombnedslag o två hyperaktiva kids, då blir man zombie igen och när ungarna somnat så blir jag pigg igen o går inte o lägger mig innan tolv -tidigast. Så mina fritidsaktiviteter håller mig vid liv kan man säga, hahaha. Men tack, det var härligt att höra. kram

2008-08-20 @ 09:23:44
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: kussa sandy

ja int gåt du och drar arslet efter dig precis.. Det skulle väl bli för tungt! Hahahah...

2008-08-20 @ 13:08:56
Postat av: Tessa

Hahaha, fy fan va du e rolig, på nördnivå.

2008-08-20 @ 13:20:55
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Sandra

d e den bästa nivån:)

2008-08-20 @ 21:27:46
URL: http://babychillie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0