Tandsprickning

Jag fattar satan varför bebisar gnäller då de får tänder. Det irriterar ju så fruktansvärt! Herregud hur min ena visdomstand håller på, den har hållit på i flera månader och så stannar den till och så ligger det rädisor o annat skoj där under det uppfläkta tandköttet. UÄCK! O jag tuggar på kinden hela tiden för det kliar. Nej jag längtar till Oktober då de ryker! Jag som trodde jag skulle slippa visisar.

Så nu har jag lite mer sympati för lillJeffen då han frenetiskt tuggar, dregglar o gnäller.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har en likadan jäkel som håller på sådär. Ibland får man någon asig smak i truten, då har lite var sipprat ut också. Fresch!

2008-08-07 @ 14:00:58
URL: http://jeneli.webblogg.se/
Postat av: Kim

är det nu man ska säga "tack fan för att inte ja gavrt med om d än"?

2008-08-07 @ 15:18:05
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Lena

Dom sa att jag å sku slippa visdomständer. Men jag fick en iallafall. Jag vägrade dra ut den och gick hellre på antibiotika. Tanden slutade aldrig att jävlas och sen tog jag mod till mig att boka tid till tandläkare för att bli av med fanskapet. Hoppas att du inga har långa rötter bara. Huuga.

2008-08-07 @ 15:46:10
Postat av: Tessa

Rötterna såg bra ut på röntgen sa de, inga som brorsans som sökte sig till käkbenet, bläää.



Hahaha, var, det har jag iallafall inte fått än. Ingen infektion har jag -ännu, men irriterande.

2008-08-07 @ 16:00:50
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0