Smörgåstårta - bild

Ena smörgåstårtan (av 2) som jag gjorde för en vecka sen. Kom tyvärr inte på att fota den innan jag plastade in den. Men man ser ju på ett ungefär. Den smaka ju ännu bättre sen oxå. Faktiskt lyckad. Man kan ju göra vad som helst med alla färgranna fruker och grönsaker. Det här var bara på måfå, ser lite ut som ett barn skulle gjort den, men jag brukar skriva namn över hela tårtan, d blir snyggt.


Det är inte ofta man gör en sådan. När jag gör en så gör jag den från scratch. Egen mayo, brödet köps, börjar man bada det oxå, så kan det nog gå 20 år mellan tårt bakningarna. Nu går 3 år i medeltal mellan. Får se när nästa blir. Då jag fyllde 25 (eller va d 24?) så gjorde jag en som var 1 meter.

Kommentarer
Postat av: Kim

snyggt =)

2008-08-22 @ 07:22:22
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Linda

1 meter?? Galet! =)

2008-08-22 @ 07:28:21
Postat av: Tessa

Japp, hade big party tillsammans med syrran, många gäster - lång smörgåstårta

2008-08-22 @ 09:26:56
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0